GTA wiki

Zero RC

Üzlet
Zero RC
ZeroRC-GTASA-exterior.jpg
Cégnév: Zero RC
Típusa: modell/makett szaküzlet
Alapító: Zero
Megjelenik: GTA:SA
Helyszínek: Garcia, San Fierro

„A tulajdonos szerint ez nem egy játékbolt. A valóság 1/10-re kicsinyített másait árulják. A tulajdonos neve Zero. Elég barom.”
GTA San Andreas Website.

Zero RC egy hobbi bolt San Fierroban, amit az elektronikai szakember, Zero vezet. A helyiség ismeretlen tulajdonosa el akarja adni az üzletet 1992-ben, ezért Zero olyan valakit keres, aki mevenné a boltot, hogy ne kerüljön az utcára. Kétségbeesésében Zero Carl Johnsont hívja, akivel nemrég találkozott. CJ összeszed $30000-t és megveszi a boltot, így Zero továbbra is ott lakhat. Ezzel együtt megnyílik a lehetőség Zero három küldetésére, amiben le kell győzni Zero riválisát, Berkleyt. Ezen küldetések teljesítése nem szükséges a történet továbbviteléhez, de szükségesek a 100%-os teljesítéshez. A három küldetés után a Zero RC CJ birtoka lesz.

A boltban több jármű makettje is megvásárolható, ezek többsége "igazi" jármű a San Andreasban: Swat Van 92, Hydra, U.S.S. Liberty, Jester, Turismo, NRG-500, és ZR-350. A boltban akciófigurák is vannak, GTA és Manhunt karakterek: Lance Vance, Tommy Vercetti, James Earl Cash és Piggsy.

ÉrdekességSzerkesztés

  • Egy nagyobb hiba jelentkezik, ha a játékos két- vagy több csillagos körözési szinttel veszi meg a boltot. A boltból kilépés letiltja a szkriptben, hogy Zero telefonáljon, így a három küldetés és a birtokszerzés sem történhet meg. Az még nem ismert, hogy a körözési szint megszűnése után telefonál-e Zero.
  • A bolt cégérén egy japán zászló van a háttérben, ami lehetséges utalás a japán RC gyártóra, a Tamiyara - de lehet, hogy csak véletlen egybeesés.

KépekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Zero_RC