Fandom

GTA wiki

Zero

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Zero egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Szinkronhangja David Cross.

HáttérSzerkesztés

Zero 1964-ben született San Andreas Államban. Egy kocka elektronikai szakember, makettboltja van San Fierroban, a Zero RC.

A vállalkozása bajban van és folyamatosan pénzt veszít ősellensége, Berkley miatt, akinek hasonló boltja van. Rivalizálásuk egy tudományos vásárig vezethető vissza, amit Zero nyert meg. Berkley ekkor esküdött bosszút.

A GTA: San Andreas eseményeiSzerkesztés

Találkozás CarllalSzerkesztés

Zerot The Truth mutatja be Carl Johnsonnak, a boltja előtt üldögél. Elektronikai szakemberként ismerjük meg, aki segíthet Carlnak a garázsban.

A harc Berkley ellenSzerkesztés

Zero később felhívja Carlt, hogy segíthetne neki a boltban. Calr megveszi a boltot és segít Zeronak.

Carl távirányítható repülőket lő le, kiszállítókat öl meg, végül legyőzi Berkleyt egy mini háborús játékban. A vereség hatására Berkley elhagyja San Fierrot, így Carl és Zero végre profitálhatnak a boltból.

BankrablásSzerkesztés

Zero később segít Carlnak és Cesar Vialpandonak autót lopni a Wang Cars üzletébe.

Ezután Zero részt vesz a las venturasi Caligula's Palace kirablásábak előkészítésében. A rablásban is részt vesz, ám előtte eldicsekedett vele Berkleynek, kockára téve a küldetés sikerét. A küldetés végén Carl arculvágja a Verdant Meadows reptéren Zerot, aki összeesik. Hogy ezután mi lesz vele, az ismeretlen, habár valószínű, hogy még mindig Carlnak dolgozik.

Zero hallható a Lonely Hearts második adásában is, ahol arról panaszkodik, hogy nem akar szűz maradni egész életére. A műsorvezető, Christy MacIntyre azt mondja, nem segíthet, még csak azt sem javasolja, hogy keressen egy utcalányt.

Szerepe küldetésekbenSzerkesztés

GTA San Andreas

Törölt küldetésekSzerkesztés

ÉrdekességSzerkesztés

  • A "Wear Flowers In Your Hair" küldetésben Zero eldob egy távirányítót, ha megölik, pedig azt hisszük, a játékos irányítja az RC Goblint.
  • A Breaking the Bank at Caligula's küldetés zárójelenetében CJ megüti, és úgy tűnik meghalt, ám ez nem igaz. A küldetései még ezután is elérhetőek (ha nem teljesítettük volna), és a rádióban is hallható még ezután a Lonely Hearts műsorban.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Zero

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki