Wikia

GTA wiki

Z-Type

1 761pages on
this wiki
Vitalap3
Jármű
Z-Type
Z-Type-GTAV-front.png
Egy Z-Type a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós kupé
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Truffade (HD Univerzum)
Ára 10.000.000$ (Egyjátékos mód)
950.000$ (Online) (Legendary Motorsports)

Iq6y9dlu.pngZvx3wvlh.png

A Z-Type egy bandaautó a Grand Theft Auto 2-ben (melyet a Zaibatsu Vállalat tagjai vezetnek), valamint egy klasszikus luxus grand tourer a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Onlineban. A HD Univerzumban a Truffade gyártja.

Leírás Szerkesztés

Grand Theft Auto 2 Szerkesztés

A Z-Type az 1937-es Bugatti Type 57 Atlanticról lett mintázva. Ez a "-Type" széria utolsó modellje, mely az A-Type-nál és a B-Type-nál sokkal lekerekítettebb formájú. Mivel a Zaibatsu Vállalat bandaautója, minden Z-Type tetején látható a banda jelzése, ami egy nagy, sárga Z betű.

Grand Theft Auto V Szerkesztés

A Z-Type egy, a Truffade által gyártott klasszikus kupé, mely az 1937-es Bugatti Type 57SC Atlanticról, és a szintén 1937-es Talbo-Lagot Type 150 CS-ről lett mintázva. Mint sok más kocsinak a játékban, ennek sincsenek tolatólámpái, de van két narancssárga hátsó lámpája, melyek index lámpáknak néznek ki. A hátul lévő, Truffade logóval díszített kerek rész afféle csomagtartónak tűnik, benne egy pótkerékkel.

Teljesítmény Szerkesztés

Grand Theft Auto 2Szerkesztés

A Z-Type nagyon gyors; igen magas végsebessége és kiváló gyorsulása van. Irányíthatósága viszont borzasztóan nehéz, ugyanis erősen túlkormányzott a kocsi. Épp emiatt, ha a játékos nem elég óvatos, nagyon könnyen elveszítheti a kocsi felett az irányítást. Ezt azonban ellensúlyozza az, hogy nagyon reakcióképes, így a játékos még korrigálhat, mielőtt balesetet okozna. Összességében, jó kezekben tökéletes autóvá válhat rendőrök lerázására, vagy időre menő küldetésekhez. Motorhangja megegyezik a Meteoréval, a Trance AM-ével, a Miaráéval és még sok más kocsiéval.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

A Z-Type-ot egy masszív V12-es motor hajtja, melynek köszönhetően lenyűgöző végsebességet lehet vele elérni. Kezelhetősége emellet nagyon karakterisztikus és kifinomult, így nagyon könnyen lehet a forgalomban kerülgetni a kocsikat. Ezek azt a hatást kelthetik a játékosban, hogy ez egy rendkívül egyszerűen vezethető autó, azonban ez nem így van: óvatlan kezekben ugyanis nem ritka a hirtelen és váratlan kicsúszás kanyarodás közben. Ezt pedig a kocsi rossz súlyeloszlása és lágy felfüggesztése miatt keletkező túlkormányozottság okozza, ami miatt ellenkormányozni sem éppen túl egyszerű.

Küldetések, melyekben megjelenikSzerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Nevezetes tulajdonosok Szerkesztés

Lelőhelyek Szerkesztés

Grand Theft Auto 2 Szerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

  • Megvásárolható a Legendary Motorsports weboldalán 10.000.000$-ért.
  • Chad Mulligan Z-Type-ja megszerezhető az "Eye In The Sky" c. küldetésben: Vidd el a Z-Type-ot a reptérre Devin Westonnak. Amint a játék arra kér, hogy hagyd el a repülőteret, rontsd el helyette a küldetést (robbantsd fel a repülőgépet), majd lépj ki belőle. Ezután a játék kirak a reptér elé a Z-Type-pal együtt leparkolva.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Jutalmak (GTA 2)Szerkesztés

Ha a játékos szétzúzza, a Z-Type tompított géppisztolyt ad.

ÉrdekességekSzerkesztés

ÁltalánosságbanSzerkesztés

Grand Theft Auto 2Szerkesztés

  • A játékos a második pálya kezdetekor szemtanúja lehet annak, ahogy egy Zaibatsu bandatag egy Z-Type-pal elüt egy Redneck bandatagot.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki