Fandom

GTA wiki

Yuka

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Yuka Kasen (Japánul: 優香) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, és egy kisebb szereplő a Grand Theft Auto Advanceben. Emellett, Asuka és Kenji Kasen unokahúga, Toshiko és Kazuki Kasen lánya (feltételezés) és Kanbu lehetséges rokona. Ő az egyetlen a Kasen családban, aki nem halt meg. 

HáttérSzerkesztés

Yuka született és nevelkedett Liberty Ciyben, Staunton szigetén. 2000-ben meglátogatja a nagynénikéjét, Asuka Kasent és elkezd tanulni a város iskolájában Bedfort Pointban. Egy iskolai nap végén Mike elrabolja őt, Cisco parancsára. Később Mike Asukának dolgozik és azt akarja, hogy szabadítsa ki őt, ez sikerül is. Asuka ezért bosszút áll a maffián, ebben Mike is segít. Néhány maffia tagot eladnak Ázsiába rabszolgának. Később elhagyja a várost. Yuka elrablása úgy tűnik, hogy befolyásolta Asukát, hogy felbérelje Claudet, a Leone Family Donja, Salvatore Leone megölése érdekében.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA Advance

ApróságokSzerkesztés

  • Yuka valószínűleg a késői tizenéves korában járhat, erre utal, hogy várja a limuzinját, így feltételezhetően középiskolás diák lehet, vagy egy végzős tanuló.
  • Yuka valószínűleg 1983 -ban született, mert ő egy diák a GTA Advanceben.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Yuka

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki