Fandom

GTA wiki

Yakuza-Leone háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

CashinKazuki'sChips9-1-.jpg

Toni megöli Kazuki Kasent.

A Yakuza-Leone háború egy bandaháború volt, ami a Salvatore Leone vezette Leone család, illetve az Asuka Kasen és Kenji Kasen által vezettet Yakuza között dúlt Liberty Cityben. A háború 1998-tól 2001-ig tartott. Az ismert személyek, akik részt vettek a harcban: Toni Cipriani, Salvatore Leone, Kazuki Kasen, Asuka Kasen, Kenji Kasen és Claude.

A háború megjelenik a Grand Theft Auto III-ban, a Grand Theft Auto Advancében, és a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban.

A háború kezdete Szerkesztés

Amíg Don Salvatore börtönben volt a Pike Creekben lévő rendőrszobában Shoreside Valén, a Yakuza elkezdett beköltözni Liberty Citybe. Nehéz fegyverekkel voltak felszerelkezve, beleértve egy tankkal. Salvatore megkéri Tonit, hogy lopja el a Rhinót, majd semmisítse meg. A támadás után a Yakuza waka-gashirájának felesége, Toshiko Kasen felhívja Tonit és megkérte őt, hogy ölje meg a férjét és pusztítsa el a szervezetét. Ezen sok támadás kezdete elkezdi gyengíti a Yakuzát.

A támadás Szerkesztés

Toshiko első kérése, hogy Cipriani fegyvereket lopjon a Yakuzától, majd szállítsa el egy fegyverkereskedőhöz, aki várta már Tonit Rockfordnál, Staunton-szigetén. Második kérésként Toni megtámadott három pénzszállító furgont és megsemmisítette a pénzt. Ezek után Kazuki felfigyelt a támadásokra, majd tudomására jutott, hogy Toni és Toshiko elmentek az operaházba Fort Stauntonbe. Kazuki végül összegyűjti az embereit, hogy végezzenek Tonival, miközben Tonit csapdába csalják, mindazonáltal Toni követi Kazuki helikopterét Torringtonba, a Big Shot kaszinóhoz, ahol szembenézz vele egy szamurájkardharc keretében. Toni megöli Kazukit és bizonyítékképen elviszi a kardját Toshikónak, aki végül öngyilkosságot követ el.

A Yakuza bosszúja Szerkesztés

2000-ben a GTA Advance eseményei alatt Asuka bosszút szeretne állni a maffián, ezért megkéri Mikeot, hogy raboljon el tizenöt Leone tagot, akiket majd eladnak Ázsiában rabszolgának. 2001-ben a GTA III eseményei alatt, Asuka megismerkedik a Leone család korábbi alkalmazottjával, Claudéval, akit megkér arra, hogy szakítsa meg a maffiával való kapcsolatait azáltal, hogy megöli Don Salvatore Leonét. A merénylet sikerrel jár, ugyanis Claude meggyilkolja Don Leonét, később pedig számos Leone bérgyilkost is, akik FIB ügynöknek adták ki magukat, mivel megakarták támadni a Yakuza területét. Annak ellenére, hogy Salvatore meghalt, a szervezetet ezt egyáltalán nem befolyásolta, mivel feltehetően Toni Cipriani és Joey Leone átveszi az irányítást a Leonék fölött. Mindazonáltal a Leonéknak erősebb fegyverarzenáljuk lett, mivel a Don halála után sörétes puskával láthatóak a Szent Márk területén.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki