Fandom

GTA wiki

Yakuza-Kolumbia Kartell háború

1 776pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Adb4lokc.png
Yakuza vs. Cartel.jpg

A Yakuza és a Kartell harcol.

A Yakuza-Kolumbia Kartell háború egy olyan bandaháború volt a Grand Theft Auto III-ban, mely a Yakuza vezette Kasen testvérek és a Kolumbia Kartell által vezetett Catalina és Miguel között zajlott Liberty Cityben. Az alábbi személyek érintettek voltak a küzdelemben: Asuka Kasen, Kenji Kasen, Claude, Catalina és Miguel. Az Uptown Yardies szintén érintett volt a viszályban.

A Yakuza és a Kolumbia Kartell közti viszály oka a kartell által előállított drog, a SPANK. A SPANK-eladás a Yardies figyelmét is felkeltette, akik összeálltak a Kartellel. Ezzel megzavarták Kenji Kasen yakuzavezér terveit, így ő megkéri Claudét, hogy zavarja meg a két banda ügyleteit a Rockfordi kórház parkolójában. Ez nem sikerül, mivel a Yardies szorosabbra fűzi a szövetségét a Kartellel, ezt követően a Yardies Staunton-szigetén is elkezdi terjeszti a drogot. Ekkor az ideges Kenji ismét elküldi Claudét, hogy végezzen a dílerekkel.

Donald Love ingatlantulajdonos kihasználja, hogy a bandaháború miatt visszaesett az ingatlanpiac. Love elküldi Claudét, hogy lopjon el egy Kartell Cruisert, és kartell tagnak álcázva ölje meg Kenji Kasent a parkolóház tetején Newportban. Emiatt Kenji húga, Asuka Kasen megtámadta a Kartellt Fort Stauntonban, ezután átvette az építési terület irányítását.

Asuka Miguelt a kartell vezetőjét hibáztatta Kenji haláláért, és megkínozta, hogy árulja el a kartell terveit a SPANK terjesztésével kapcsolatban. Asuka elküldi Claudét, hogy akadályozza meg a kartell terveit. Megkéri őt, hogy ölje meg a bérgyilkosokat, akiket Catalina küldött Claude megölésére, pusztítsa el a kávé standnak álcázott SPANK árusító bódékat Liberty Cityben, és gyűjtse össze Catalina összes SPANK-ját a Francis Nemzetközi Reptér felé tartó gépen. A kartell ezután visszatér az építési területre, ahol Catalina megöli Asukát, illetve Miguelt.

Miután a játék története befejeződött a Yakuza és a Kolumbia Kartell még mindig megosztva uralja a Fort Stauntont, miközben folyamatos tűzharcok vannak a környéken, amelybe a játékos gyakran belesétál.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki