Fandom

GTA wiki

Xoomer

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Hallgass erre a srácra - egy dolgot világossá tesz: a Nyertesek nem drogoznak.”
GTA San Andreas Weboldal.

Xoomer-Logo, SA-1-.png

Xoomer egy üzemanyag feldolgozó és értékesítő vállalat a Grand Theft Auto: San Andreasban. Tartálykocsik egész flottája tartozik hozzá, és üzemanyag-töltő állomásokat tart fenn egész San Andreas Államban. A benzinkútjai messziről felismerhetőek az előttük forgó nagy X-ről.

Carl Johnson lepukkant garázsa Dohertyben egy elhagyatott Xoomer benzinkút. A cég neve halványan még olvasható a kutak helye fölötti részen. A forgó X logó is hiányzik, valószínűleg leszerelték, amikor megszüntették a helyet. Néhány küldetés után az elhagyott benzinkútból sikeres tuning műhely lesz, és mentési pont. Nem világos, miért szüntették meg a Doherty töltőállomást, bár valószínű, azért, mert a közelben nyitottak egy újat Easter Basinben.

A Xoomer valószínűleg az Exxon paródiája - az X formája egyezik a neveikben. 

Tanker-GTASA-withtrailer.jpg

Xoomer tartálykocsi

Fontosabb megjelenései Szerkesztés

A Wear Flowers in Your Hair küldetésben Carl és Truth az Easter Basinben levő Xoomer benzinkútnál szedik fel Jethrot, aki műszerészként dolgozik itt.

Mike Toreno Highjack küldetésében Carl és Cesar Vialpando egy Xoomer tartálykocsit lopnak el. Emellett a Los Santos melletti teherautós küldetésekben is gyakran csak tartálykocsit kell vezetni.

Az Easter Basin kútnál találkozik Carl, T-Bone Mendez és Mike Toreno az Outrider küldetésben, ahonnan CJ elfuvarozza őket a  Solarin Industries (Shady Industries a  PS2 verzióban) telepére.

HelyszínekSzerkesztés

Las VenturasSzerkesztés

San FierroSzerkesztés

Vidéki kutakSzerkesztés

ÉrdekességSzerkesztés

  • Míg más Xoomer benzinkutak elpusztíthatóak, a Las Venturasban találhatóak nem. Ezek golyóállók.
  • Xoomer szójáték lehet a "zoomer" vagy "exhumer" (holttestesteket kiásó személy) szavakra.
  • Xoomer a GTA SA fájljaiban Xenon-ként van jelen.

Lásd mégSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Xoomer

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki