Fandom

GTA wiki

Wu Zi Mu

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Wu Zi Mu (kínaiul: 吴梓穆,Pinyin:wú zì mù, a barátainak "Woozie") egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki főkarakterként megjelenik a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Woozie a Mountain Cloud Boys Triádok vak vezetője és Carl Johnson egyik meghitt barátja, aki San Fierro Kínai negyedében és Las Venturasben alapozza magát, ahol birtokolja az újonnan kinyitott Négy Sárkány Kaszinót.

Woozie szinkronhangja James Yaegashi.

Leírás Szerkesztés

Wu Zi Mu és a Triád elkezdett terjeszkedni San Andreasban. Las Venturasban Woozie, Carl segítségével egy rablást hajt végre a Caligula Kaszinóban.

Woozie beceneve "Szerencsés vakond", mert ő áldott jó szerencsével rendelkezik, ugyanis képes autóversenyeken részt venni és mindig legyőzi Carlt videojátékokban, annak ellenére, hogy vak. Mindazonáltal vannak humoros részek a történetben, amikor CJ meglátogatja őt, és Woozie mindenben legyőzi Carlt. Például egy játékban Carl ellen játszik, Woozie állandóan kártyákat kér, amíg végül 47 lesz neki. Egy másik alkalom során, amíg golfot gyakorol, a bérencei mozgatják a célcsészét Woozie labdájának az útvonalába és CJ útvonalából. Woozie képtelen az úszásra.

Bár Woozie éppen olyan brutális és mocskos szájú tud lenni, mint egy Grove Street Families bandatag mikor feldühítik, mindenki szerint ő egy békés és a bűnözők birodalmán belül egy tisztességes ember. Carlhoz is hűséges és egy megbízható barátja, bűntársa és informátora marad a játék végérig. Hat évvel később a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban kiderül, hogy Woozie vállalkozásai Las Venturasban hatalmas sikert aratnak, és ebben az időben a Négy Sárkány kaszinó egy népszerű szórakozóhely, ahol sok koncert és más fontos események vannak.

Wooziet nem lehet látni többé. De természetesen Woozie még mindig él és virul a GTA San Andreas végén, és folytatva a triádok vezetését San Fierroban, és a Négy sárkány kaszinó irányítását Las Venturasban, mivel Kendl javasolja CJ-nek, hogy menjen Las Venturasba, hogy "dobjon néhány kockát Woozival" az ünnep során, amely Madd Dogg első aranylemezének megjelenése és Tenpenny feletti győzelem miatt volt.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA San Andreas

Apróságok Szerkesztés

  • A Grand Theft Auto IV-ben, egy Kínai negyedben levő gyalogostól, lehet hallani egy mondást néha: az unokatestvérem birtokol egy kaszinót Las Venturasben, talán nekünk néha mennünk kellene. Ez egy Woozie-ra és a kaszinójára való utalás lehet.
  • A Farewell, My Love... küldetés során lehet látni, hogy neki egy pink színű Elegy-e van. Míg a Wu Zi Mu küldetésben egy Pink színű Fortune kocsija van.
  • Woozie annak ellenére hogy vak, úgy tűnik, hogy egy tapasztalt céllövő és úgy tűnik, hogy baj nélkül sétál és fut, ahogy ez látható a Mountain Cloud Boys küldetés során.
  • Úgy tűnik hogy a kedvenc rádióállomása a Master Sounds 98.3, mert ez az alapértelmezett állomás Woozie autóiban.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Wu_Zi_Mu

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki