FANDOM

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bpGta

Wu "Kenny" Lee (吴“肯尼”李) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főbb szereplő és a Grand Theft Auto: Chinatown Wars főellensége. Ő a Lee Family vezetője, aki a Sum Yung Gai éttermet üzemelteti.

HáttérSzerkesztés

Wu Lee 1960-ban született Kínában. Ő volt az öccse a jövőbeli Lee Family Triád főnöknek és Huang Lee nagybátyja. 

Wu Liberty Ciytbe költözött az 1990-es évek közepén. Kiérdemelt magának egy becenevet: "Kenny". Kennyt letartóztatták 1996-ban lopott tulajdon birtoklásáért, 1998-ban lopásért, 2001-ben nagy értékű lopásért, 2002-ben gyújtogatásért és 2006-ban zsarolásért. 

A GTA: Chinatown Wars EseményeiSzerkesztés

180px-WuLee-Artwork-1-

Wu Lee artworkja

Wu a nagybátyja Huang Leenek, a Grand Theft Auto: Chinatown Wars főhősének, és gyanítható, hogy a második legerősebb Triad Főnök Liberty Cityben. A jelenlegi Liberty City Triád főnök, Hsin Jaoming nyugdíjba vonul lassan és Lee az egyik jejölt Hsin helyére. Később a játék során kiderült, hogy megölte Huang apját, annak érdekében, hogy ellopja Yu Jian Swordot és ő egy FBI-informátor, akik a Triádokat keresik. Huang és Hsin elkezdik üldözni Wut, de Hsint súlyosan megsebesítette, de Kennyt végül megölte Huang Lee. Van egy bejegyzés az LCPD Adatbázisban a Grand Theft Auto IV-ben.

Elkövetett GyilkosságaiSzerkesztés

  • Mr. Lee - megölte annak érdekélben, hogy át vegye a Lee Family vezetését és ellopja a Yu Jian Swordot.

ApróságokSzerkesztés

  • Ő az egyetlen főellenség a sorozatban, aki a főszereplő rokona.

Küldetésekben való szerepléseSzerkesztés

LCDP Adatbázis InformációSzerkesztés

Vezetéknév: Lee

Keresztnév: Wu "Kenny"

Kor: 49

Születési hely: Kína

Közáleti tevékenység: Liberty City Triád Bűnszervezet

Bűntények:

  • 1996: lopás
  • 1998: lopás
  • 2001: lopás
  • 2002: gyújtogatás
  • 2006: zsarolás

Megjegyzések

  • Úgy vélik, hogy a második legerősebb Triád vezető Liberty Cityben.
  • Chain Jaoming fő riválisa.

Személyes InformációkSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Wu_Lee