Fandom

GTA wiki

White Stallionz

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
White Stallionz
WhiteStallionz-GTAVCS-members-1-.jpg
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City Stories
Helyszínek: Little Haiti, Vice City
Vezetők: Ismeretlen
Típus: Motoros banda
Színek: Fekete és Fehér
Ellenségek: Vance Crime Family
Jármű(vek): Freeway, Wintergreen
Fegyverek: Baseball ütő, Kés, Pisztoly
Üzletek: White Stallionz Bár
Korábbi helyszínek: Little Haiti, Vice City
Tagok: Gabe Hiker

A White Stallionz egy homoszexuális motoros banda a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban.

LeírásSzerkesztés

A Stallionz nem olyan nagy banda, mint a Vice City Bikers: az egyetlen területük és törzshelyük a White Stallionz Bár, mely Little Haitiben található, valamint Stonewall J's fegyverboltja Little Havannaban. A bandatagokat csak ezeken a helyeken lehet látni. Az üzletben az eladó folyamatosan jelen van, a bárnál viszont csak a The Bum Deal küldetésben jelennek meg.

A tagjai különböző neo-náci szimbólumokat viselnek. Ruhájuk pedig a tipikus bőrszerkós melegek viselete: fekete tányérsapka, mellény, szűk nadrág és fehér ing a banda szimbólumával. Az egyik modell bajszos, míg a másiknak körszakálla és napszemüvege van, kopasz és nem hord inget a mellény alatt. Teljesen külön modelljeik vannak, mint a Vice City Bikers tagjainak.

A banda járművei feltuningolt Freeway és Wintergreen motorok - ezek jobb teljesítményűek a városban máshol fellelhető társaiknál.

EseményekSzerkesztés

GTA Vice City Stories

Victor Vance és Lance Vance a bandába botlik, mert Bryan Forbes FBI ügynök szerint a Stallionz tagjai információval szolgálnak egy nagy kokain szállítmány érkezéséről Vice Citybe. Azonban kiderül, hogy Forbes csapdába csalta őket és a banda tagjai meg akarják őket erőszakolni. Victor és Lance a banda minden tagját megöli a bárban, mely így megszűnik létezni.

Küldetések, amelyekben szerepelnekSzerkesztés

GTA Vice City Stories

ÉrdekességSzerkesztés

  • Érdekes párosítás a neonáci és a homoszexuális irányvonal, hiszen a nácik a melegeket is alsóbbrendűnek tartották és irtották őket a zsidókkal és cigányokkal együtt.
  • A fegyverboltban és a bárban látható zászlójukból kiderül, hogy a banda valószínűleg 1969-ben alakult (újabb 69 utalás).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki