Fandom

GTA wiki

West Coast Talk Radio (WCTR)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rádió Állomás
West Coast Talk Radio
WctrV.png
Helyszín: Los Santos (San Andreas)
Stílus: beszélgetős műsorok
Műsorvezető: vegyes
200px-West Coast Talk Radio.jpg

A West Coast Talk Radio (röviden: WCTR) egy rádió csatorna a Grand Theft Auto: San Andreasban és a GTA V-ben, rengeteg liberális, konzervatív és egzotikus emberrel. A csatorna tulajdonosa az Ammu-nation, a stúdiója Los Santosban van. A rádión több műsor is fut.

GTA San AndreasSzerkesztés

Ahogy a játékos előrehalad a játék történetében, a WCTR műsorai megváltoznak. Ezért a játék egy adott részénél a játékos csak a megadott műsorokat hallhatja, amiket nem hall újra, ha játék új részéhez ér. Ez különösen megfigyelhető a WCTR News, Entertaining America, és The Wild Traveler programoknál.

Ahogy a korábbi beszélgetős rádiókon, a játék több karaktere itt is megjelenik a műsorokban és a reklámokban.

A különböző felvezetőket és levezetőket Barbara Fox mondja, a köztes szövegeket Bill Smith.

  • WCTR News: a WCTR híradójában Lianne Forget hírolvasó és Richard Burns helyszíni tudósító hallható. Az adás halad az eseményekkel, naprakész híreket hallhatunk San Andreas megyéből, gyakran a korábbi küldetések alatt történteket is viszonthallhatjuk. Burns szintén kiveszi a részét az eseményekből, például interjút készít egy autó tolvajjal, és beszív a marihuánától.
  • The Tight End Zone: a sportprogramot Derrick Thackery vezeti. Thackeryt nem a sport érdekli igazán, hanem az érzelmek, amiket kivált.
  • The Wild Traveler: a vad utazó egy utazó program James Pedeaston vezetésével. Pedeaston egy pedofil, akit Malajziában köröznek gyerek molesztálásért és az FBI is figyeli. A világ körül utazik és naplót ír "egzotikus" találkozásairól. Néhányat véletlenül be is olvas élő adásban is - a hallgatók nem kis szörnyülködésére. A hallgatók körében épp ezért nem túl népszerű a műsora, gyakran nincs is betelefonáló a műsorában.
  • Gardening with Maurice: A kertész műsort Maurice vezeti. Maurice eléggé.. tüzes. És naturalista. Nem csak a növényeit szereti, hanem a saját testét is. Mindkettőt szereti fényképezni például, amikor "virágzik". A betelefonálóknak téves és szokatlan tanácsokat ad.
  • I Say/You Say: Politikai vitaműsor a liberális férj (Peyton Phillips) és a konzervatív felesége (Mary Phillips) vezetésével. Peyton és Mary az általuk képviselt ideológiák karikatúrái: Peyton kommunista hajlamokkal bír, míg Mary a "kapzsi kaptialistát" játsza. A korai showban megjelenik a depressziós Lazlow, aki állást keres egy rádiónál, és megemlíti, hogy már dolgozott rádiónál az "ő idejében" - amivel utal rá, hogy V-Rock DJ-je volt a Grand Theft Auto: Vice Cityben.
  • Area 53: egy parttól-partig AM átverés Marvin Trill-lel. A műsor témái az összeesküvés-elméletek és az UFO-k. A korai adásban betelefonál Adam First és elmondja, hogy miközben hegyet mászott Bone Countyban, egy embert látott egy lakókocsival, aki furcsa szertartásokat végzett Domestobotokkal. Trill - akiről kiderül, hogy ő volt az - azt mondja, hogy szerezzen egy igazi hobbit, és leteszi a telefont.

GTA VSzerkesztés

A népszerű talk rádió a GTA V-ben is jelen van, ám sokkal kevesebb műsorral a palettán. A rádió csak Los Santosban hallgatható a város határán kívül már nem fogható.

  • Chattersphere: Beszélgetős műsor. Vezetője Lazlow Jones és Michelle Minx. A két műsorvezető folyton marakodik. Lawlow feministának titulálja Michellet, aki Lazlowt idiótának nevezi.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A WCTR az egyike azon három rádiónak, melyek több érában is jelen vannak (a másik kettő: Radio Los Santos és Head Radio).
  • A San Andreasban ha a Flint Countyban levő [[A Farm|farm] környékéről lop a játékos járművet, azokban mindig a WCTR szól.
  • A GTA V-ban, ha Los Santosból Blaine Countyba vezetsz, a rádió elveszti a WCTR jelét és automatikusan a következő adóra (Soulwax FM) hangol. Ugyanígy visszatérésnél, a Blaine County Radio jele megszűnik, a rádió áthangol a Blue Ark FM-re.
  • A GTA V-ben Michelle Minx bemondó azt mondja, hogy a WCTR egész Los Santosnak és Blaine Countynak sugároz, pedig csak a városban fogható az adás.
  • A GTA V-ben a rádió politikai beállítottsága liberális, míg a Blaine County Talk Radio konzervatív.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki