Wikia

GTA wiki

Wei Cheng

1 564pages on
this wiki
Vitalap0
Zvx3wvlh.jpg

Wei Cheng egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy másodlagos főellenfélként szerepel a Grand Theft Auto V-ben.

Wei a Triádok vezetője és Tao Cheng apja.

Wei azt akarja, hogy bővítse a kábítószer-kereskedelem üzletet Blaine Countyban, és elküldi a fiát ellenőrizni Trevor Üzletetét , mint a potenciális partner, de egy Aztecas támadás után Philips amfetamin laborjában, úgy döntenek, hogy az O' Neil testvérek új partnere lesz , akiket később Trevor megölt.

Wei küldi az embereit, hogy elfogják Trevort, de nem sikerül. Nem tudta elfogni Trevort, hanem azt tervezi, hogy Trevor barátját Michael De Santat rabolja el (aki úgy gondolja, hogy Trevor barátja), mint egy túszt. Wei telefonál Trevornak, és azzal fenyegeti,  hogy megöli Michaelt, de egy bizonyos esemény miatt, Trevor figyelmen kívül hagyja Wei fenyegetéseit.

Wei elrabolja Michaelt egy húsüzemben, ahol megpróbálja sikertelenül kihallgatni Michaelt, és azt tervezi, hogy megöli őt. Michaelt azonban megmentette az ő pártfogoltja Franklin Clinton.

A játék végen, Franklinre marad a választás, hogy vagy megöli Michaelt vagy Trevort, illetve az ellenséget megtámadni ("Deathwish"), beleértve Wei Chenget. Ha a játékos úgy dönt, a "Deathwish" befejezésben, Franklin elmegy a Beach Clubba, ahol megöli Wei Chenget.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA V

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Wei_Cheng

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki