Fandom

GTA wiki

Weboldalak a GTA IV-ben

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Itt találhatóak a Grand Theft Auto IV (és kiegészítői) játékbeli Internetén elérhető weboldalak. Ezek a valóságban nem léteznek, de a legtöbb domainnevét a Rockstar Games birtokolja és átirányítanak a hivatalos GTA IV oldalra.

A következő linkek nem az oldalakra, hanem a róluk szóló Wikia cikkekhez vezetnek.[1]

Interaktív oldalakSzerkesztés

Játékmenetre hatással levő oldalakSzerkesztés

A legfontosabb weblapok a játékban, köztük a levelező (több küldetés során szükség van rá) és a randi oldal (ahol Nico összejöhet három barátnővel.

Hírforrások és hasznos információkSzerkesztés

A játék hagyományos híroldalai (leszámítva a LCPD oldalát és a titkos blogot) a játékmenet előrehaladtával megváltoznak, a legtöbb hír Nico játékbeli tevékenységéről számol be.

Egyéb oldalakSzerkesztés

Közösségi- és média oldalakSzerkesztés

Niko nem használhatja a közösségi oldalakat, csak az emailjén kommunikálhat. Ezek az oldalak főként szórakoztató céllal készültek, ám ha figyelmesen böngészünk rajtuk, érdekes információkat tudhatunk meg két karakterről, akikkel Nico kapcsolatban áll: Eddie Low és Alexandra Chilton.

Online vásárlásSzerkesztés

Niko is unable to shop online, with the tiny exception of the mission I'll Take Her, in which Niko simply collects a phone number from Auto Eroticar's site to communicate with the seller (and, having only set a trap for her, abandons the car he was supposedly going to buy).

Cégek oldalaiSzerkesztés

Életmód, közösségek és szubkultúraSzerkesztés

Lehetséges csaló oldalakSzerkesztés

Niko's email is complete with authentic spam mail for comedic purposes, many of which redirect to some of these websites:

The Lost and DamnedSzerkesztés

Ezek az oldalak csak The Lost and Damned-ben érhetőek el. Ezek az oldalak nem érhetőek el az epizódon kívül.

The Ballad of Gay TonySzerkesztés

Ezek az oldalak csak The Ballad of Gay Tony-ben érhetőek el. Ezek az oldalak nem érhetőek el az epizódon kívül.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A GTA IV telepítési könyvtárán belül a /pc/html mappában megtalálható az összes weboldal.
  • A fent leírt webcímek mind a www.rockstargames.com/IV címre irányítanak a valódi böngészőbe beírjuk őket.

Lásd mégSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

  1. http://grandtheft4.ucoz.com/index/gta_iv_websites_list/0-232

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki