Fandom

GTA wiki

Warehouse

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V.png

A Raktárházak (Warehouses) megvásárolható ingatlanok a Grand Theft Auto Onlineban. A Further Adventures in Finance and Felony update részeként kerültek a játékba.

Akkor válnak elérhetővé, ha a játékos CEO-ként regisztrálta magát és megvásárolt egy Irodát.

Leírás Szerkesztés

A raktárak a csempészáru biztonságos tárolására szolgálnak, melyeket a játékos a CEO számítógép segítségével rendelt az irodából.

A raktárak három méretben vásárolhatóak:

  • Small - 16 láda tárolására
  • Medium - 42 láda tárolására
  • Large - 111 láda tárolására.

Elrendezés Szerkesztés

A raktár elrendezése a méretétől függ: a kis raktárban egy polcsor van, a maradék láda a földön van. A közepes raktárban három polcsor van, a nagyban pedig négy -de ez a négy sokkal magasabb, mint a másik kettőben.

CsempészetSzerkesztés

A csempészet megkezdéséhez a játékosnak legalább 1.3 millió dollárra lesz szüksége. Először egy irodát kell vásárolni (a legolcsóbb 1 millióba kerül). Az irodában egy speciális Securoserv terminál található, de csak public sessionben. Ezen a terminálon keresztül lehet megvenni a raktárakat (a legolcsóbb 250 ezer). Ha megvan a raktár, akkor ehhez kapcsolódóan lehet indítani a vásárlás és eladás küldetéseket. A vásárlás küldetésekkel lehet csempészáruhoz jutni, és ahogy a neve is mutatja, venni kell a ládákat. Három mennyiségben lehet vásárolni:

  • Egy láda - $2000, a pénzügyileg a legnyereségesebb, de tovább tart megtölteni a raktárt.
  • Két láda - $8000, az arany középút
  • Három láda - $18000 - pénzügyileg nem annyira nyereséges, de gyorsabban megtelik a raktár

Ha a raktárban már van legalább egy láda, lehet eladni is. Ha egy raktárban sokáig vannak ládák, valószínú, hogy AI bandatagok megtámadják. De nagyobb a profit, ha egyszerre több ládát ad el a játékos: 3 ládáért 36000-t kap, de 6 ládáért kb 81000-t (72 helyett), 9 ládáért pedig 126000 jár. Plusz a veszélyességi bónusz.

Buy MissionsSzerkesztés

Buy missions are the missions the player does to get crates. Buy missions have a cool down on them, so doing the mission that gets the player the most amount of crates, three, is recommended. Buy missions are initiated in the player's office at the Securoserv terminal. IMPORTANT: EVERY CRATE MUST HAVE AN ASSOCIATE OR CEO TO GRAB IT. ONE PERSON CANNOT CARRY MULTIPLE CRATES AT ONE TIME. However, one person can deliver a crate and then go back to grab another one until all the crates are gone. Buy missions must take place in a public session, so it is recommended to find a small session or make sure no one is going to try and steal the crates or kill the player.

Selling Cargo Szerkesztés

Once the player has obtained at least one piece of cargo, the player can sell the cargo by using a terminal located in the warehouse. The more crates stored in the warehouse, the more players recommended to help sell the cargo.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki