Fandom

GTA wiki

Vinnie

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„"Én voltam a játékban túl hosszú ideig, Mike. Minden erkölcs meghaltam volna régen. Te csak egy buta, hiszékeny, kölyök. Nem akartam megosztani a pénzt veled, simán és egyszerűen ... . viszlát Mike. "Vinnie-mondja Mikenak, amikor elárulja őt.”
Vinnie

Vinnie egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főbb karakter és a főellenség a Grand Theft Auto: Advanceben.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai ÉleteSzerkesztés

Vinnie bűnöző volt Liberty City-ben, aki dolgozott egy ismeretlen maffia családnak. Vinnie partnere és főnöke Mike, aki korábban hajléktalan piti gengszter. Több évvel korábban a játék eseményeit előtt, Vinnie megtalálta Mikeot az utcán, és elvitte őt a maffiához, hogy Mike egy magas rangú munkatársa legyen. Dolgoztak együtt közösen. Ismeretlen körülmények miatt Vinnienek és Mikenak egy terve volt, hogy elhagyják Liberty Cityt

A GTA Advance eseményeiSzerkesztés

Az évek során elegendő pénzt sikerült keresnie, hogy örökre ott hagyja Liberty Cityt. De mielőtt 2000-ben elmenne, Vinnie ragaszkodik, hogy Mike végezzen el néhány melót a maffiának. Vinnie elküldi Mikeot, hogy teljesítsen pár szívességet a csőcseléknek és, hogy még több pénzt keressen. Vinnie titokban bombát rakott az autójába és felhívta Miket, hogy találkozzon vele. Mike szemtanúja volt Vinnie kocsiba rejtett bomba okozta állítólagos halálát és a "maradványait" megtalálta a járműben.

A "halála" után, Mike bosszút akar és elkezd dolgozni Liberty City számos alvilági gengszterével, mint 8-Ballal, a bombaüzlet tulajával, Jonnieval,a kocsmárossal, akinek számos alvilági kapcsolata van Liberty Cityben, és lassan rájön, hogy ki a felelős Vinnie haláláért. Vinniet elkapja a hév és becserkészi Miket, aki közben körbejárja a várost, hogy gengsztereknek dolgozzon bérgyilkosként és, Jonnievel elkezdenek megölni minden embert, akit szükséges. Vinnie megöli Jonniet és Mike elkezd együttdolgozni a Yardies vezetőjével King Courtneyel, aki úgy tűnik üzleti kapcsolatban áll Vinnievel.

Mike miután rájön, hogy King Courtney elárulta, elkezd dolgozni Ciscoval, a Kolumbiai Kartell vezetőjével, és ugyanakkor Asuka Kasenel, a Yakuza vezetőjével. Vinnie ismét úgy dönt, hogy kezébe veszi az irányítást és megöli Ciscot a repülőtéren. Mike megtalálja Cisco testét. Miután leküzdi Vinnie bérenceit, látja, hogy Vinnie autója elhajt. Egy rövid üldözés után Mike megsemmisíti Vinnie autóját és megtalálja Vinniet élve miután megszökik a roncsok közül. Vinnie végül felfedi valódi természetét indítékait. Ez sokkolja és feldühíti Mikeot, aki később lelövi, és halálos sebeket ejt rajta. Vinnie könyörög az életéért, de Mike azt gyanítja, hogy megint elárulná. Vinnie megpróbál érvelni Mikenak azzal, hogy minden bűnöző elég kapzsi ahhoz, hogy megpróbálja ellopni a pénzt Miketól és, hogy a végén meghal még mielőtt elérni a város határait. Mike figyelmen kívül hagyja ezt, és megöli Vinniet.

Nem sokkal Vinnie halála után, 8-Ballt letartóztatják és Mike legyőzi King Courtneyt, végül elmenekül Liberty Cityből a pénzel együtt.

Elkövetett GyilkosságokSzerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA Advance

ApróságokSzerkesztés

  • Vinnie és Dimitri Rascalov az egyetlen főellenségek, akik nem a játék utolsó küldetésében halnak meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki