Fandom

GTA wiki

Vinewood Star Tours

1 773pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Üzlet
Vinewood Star Tours
StarTours-GTAV-Logo.jpg
Típusa: Városnéző túrák
Megjelenik: GTA V
Helyszínek: Los Santos, Vinewood

„Kiégett sztárocskák, problémás celebek és agresszív jelmezes utcai előadók - sosem tudhatod, kibe botlasz bele a Vinewood Boulevardon. Jöjjön, és nézze meg magának, ugorjon fel egy Vinewood Star Tours buszra, ahol egy éhbérért dolgozó színész narrációja mellett tekintheti meg a gazdagok és híresek otthonait a légkondíció nélküli buszainkon.”
A GTA V hivatalos weboldala.

A Vinewood Star Tours egy turizmussal foglalkozó vállalat a Grand Theft Auto V-ben.

LeírásSzerkesztés

A Vinewood Star Toursszal a játékos városnéző túrán vehet részt, ahol hírességek otthonait és híres épületeket tekinthet meg a város Vinewood és Richman kerületeiben egy Turistabusszal. A játékosnak legalább egy ilyen túrán részt kell vennie, hogy teljesíthesse mind az 57 random events in the game.

A megtekintett látványosságok:

ÉrdekességSzerkesztés

  • Ha a játékos felhívja a Vinewood Star Tours Turistabusz hátulján olvasható telefonszámot, fura zene szól a telefonban.
  • Míg a játékos utas a buszon, prostituáltak ajánlhatják fel szolgálataikat neki.
  • A turista vezető tagja az Epsilon Programnak, mert Az Epsilon Épülethez érve elmeséli, hogy változtatta meg az életét és boldogan mondja, hogy "Kifflom!".
  • Napközben érhető el.

KépekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki