Fandom

GTA wiki

Vinewood

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Grand Theft Auto: San Andreas hasonló nevű kerületét itt találod: Vinewood (3D Univerzum).

Vinewood-GTAV.jpg

„Mirror Park és West Vinewood hipszterei nagyon védekeznek az ellen a sztereotípia ellen, hogy Vinewoodban nincs más, mint egy rakás elkeseredett léhűtő, akik be akarnak törni a szórakoztató-iparba (talán, mert ők is egy rakás elkeseredett léhűtő, akik be akarnak törni a szórakoztató-iparba ).”
GTAV digital manual

Vinewood híres kerülete Los Santosnak. Északról Vinewood Hillsszel, nyugatról Rockford Hillsszel, délről a belvárossal, keletről a Tataviam Mountainsszal határos. Los Angeles Hollywood kerületéről mintázták.

KörnyékekSzerkesztés

Fájl:Vinewood-Satellite-GTAV.png

ArculatSzerkesztés

Vinewood egy nagy és élénk kerület. A felújított Vinewood Boulevard utcai előadóktól, szuenírboltoktól és turistáktól hemzseg. Vinewood lakói roppant gazdagok, így itt látható a legtöbb luxusautó a forgalomban. A Vinewood Boulewardon rendszeresen látatóak sportautók és limousinok.

Vinewood északi részén különféle üzletek, éjszakai lokálok találhatóak. Több út is vezet fel a hegyekbe, összekötve Vinewoodot Vinewood Hillsszel. A kerület déli részén luxushotelek és néhány villa is található. Ezek sokkal gyakoribbak a szomszédos Rockford Hillsben.

Vinewoodban nem jellemző a bűnözés, bandaterületek sincsenek itt. Néha egy-egy táskarablás látható, néha a Lost MC motorosbanda furgonja robog keresztül rajta, rendőrökkel a nyomában.

Nevezetes lakosokSzerkesztés

UtcákSzerkesztés

KözbiztonságSzerkesztés

Érdekes helyekSzerkesztés

(zárójelben az eredetije)

Üzeletk/vállalatokSzerkesztés

KépekSzerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki