Fandom

GTA wiki

Vincenzo Cilli

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share

Vincenzo "Lucky" Cilli az egyik főszereplő és a harmadlagos főellenség a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban, viszont a játék első részében ő a főellenség.

Vincenzo a Leone család tagja és Salvatore Leone jobb keze, illetve a család kapitánya a Grand Theft Auto: Liberty City Stories elején. Vincenzo Cilli szinkronhangját Joe Lo Truglio adta.

Élete Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Vincenzo Cilli, Liberty Cityben született és később csatlakozott a Leone családhoz. Miután Toni Cipriani négy évre elhagyta a várost, Vincenzo a Leone családban elkezd emelkedni a ranglétrán és 1998-ra Salvatore Leone jobb kezévé vált.

A GTA Liberty City Stories eseményei Szerkesztés

Toni visszatérése és elárulása Szerkesztés

Miután Toni visszatért a városba, kénytelen neki dolgozni. A küldetések alatt kiderült, hogy egyáltalán nem tiszteli Tonit. Többek között Sindacco dílereket ölt meg a Kínai Negyed és a Hepburn Heights környékén, illetve néhány Leone családtagot kellett elhoznia a raktárába, majd ezután egy kocsiért kell elmennie Trentonba, ahol a kocsit a rendőrség figyelte. Toni majdnem csapdába kerül, de végül elviszi a kocsit a Saint Marksba, ahol elmondja Vinnienek, hogy elárulta őt. Ezután Toni és Vincenzo kapcsolata megszakadt.

Halála Szerkesztés

Egy kis idő elteltével felhívja Tonit, hogy fegyverszünetet kössenek. Egy hajóra csalogatja Tonit, az Atlantic Quaysban, ami azonban egy csapda, ahol a láncfűrészes Leonék meg akarják ölni a főhőst. Végül megjelenik Vincezo Cilli egy Micro-SMG-vel és megpróbálta megölni őt, de Toni öli meg Vincenzót. Később eltemették a Liberty City Temetőjében, Staunton szigeten.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Liberty City Stories

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Annak ellenére, hogy Vincenzo Cilli a harmadfokú főellenség több küldetésben jelenik meg, mint Paulie Sindacco és Massimo Torini együttvéve.

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki