Fandom

GTA wiki

Vince Pelosi

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

F45voypd.png

„Ki az a kibaszott mexikói, Tony? ”
Vincenzo Pelosi[src]

Vince Pelosi egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy támogató karakter és egy harmadfokú főellenség a The Ballad of Gay Tonyban. Vince egy Ancelotti katona volt, aki gyakran dolgozott együtt unokaöccsével, Rocco Pelosival.

Vince Pelosi szinkronhangját John Tormey adta, aki nagyon hasonlít Vince-re.

HáttérSzerkesztés

Vince és unokaöccse, Rocco, csatlakozott az Ancelottikhoz, és hamarosan katonák lettek a család számára. Rocco később egy őrült emberré vált, de Vince státusza a családban nem ismert.

2008-ban ők ketten kaptak egy feladatot, melyben pénzt kellett beszedniük Tony Pricetől, aki adósa volt az Ancelotti Donnak. Mind a ketten mély gyűlöletet éreztek Tony iránt.

A The Ballad of Gay Tony eseményeiSzerkesztés

Beszélgetés LuissalSzerkesztés

„Igen és én azt gondolom, hogy mi nem Gracie miatt vagyunk itt.”
Vince mondja Tonynak.[src]

Vincenzo Pelosi 3.png

Rocco és Vince követelik a pénzt Tonytól.

Egy bankrablás után Vince és Rocco megérkeznek Tony lakásába, azért, hogy pénzt gyűjtsenek Tonytól. Ők ketten belépnek az otthonba, azonban összefutnak Luis Fernando Lopezzel, Tony testőrével. Néhány faji megjegyzés és sértés után Vince és Rocco elveszik a lét, s elhagyják a házat, miközben nevetnek Luison és Tony-n.

Vince és Rocco később látható a Maisonette 9 klubnál. Ők ketten néhány lánnyal beszélgetnek.

HalálaSzerkesztés

„Húzd már meg a ravaszt.”
Vince utolsó szavai.[src]

640px-Partys Over 5-1-.jpg

Vince halála.

Gracie emberrablása és kibocsátása után Rocco megmondja Luisnak, hogy találkozzon vele és Vincével a Middle Park földalatti mellékhelyiségénél. Ott Vince és Rocco azt mondják a fiúnak, hogy Giovanni dühös Luisra és Tonyra, s a jövőben jobban szeretnének Luissal dolgozni, ámbár Rocco és Vince megparancsolja a srácnak, hogy nyírja ki Tony-t.

Vince és Rocco elindulnak a klubba, és Luis nem sokkal azután távozik. Ők három szembenéznek Tonyval, és Luis erre csupán annyit mond, hogy bocsánat. Rocco elveszi Vince pisztolyát átadva a legénynek, aki mindazonáltal fejbe lövi Vincet, míg Roccónak az életét megkíméli, aki elmenekül Los Santosba.

Küldetések, melyekben szerepelSzerkesztés

The Ballad of Gay Tony

Személyiség Szerkesztés

Hasonlóan az unokaöcséhez, Vince faji és embergyűlölő tendenciákat mutatott. Durva és agresszív, ha tiszteletlenül bánnak vele, sőt Tony-t és Luis Fernando Lopezt gyakran megsérti.

Apróságok Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki