Wikia

GTA wiki

Victor Vance

Vitalap0
1 384pages on
this wiki
Lw9k48wj.jpgMwmffci4.JPG
Karakter
Victor Vance
VictorVance2-GTAVCS-1-.JPG
Megjelenik: Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Teljes név: Victor Vance
Becenév: Vic
Vince
Mr. Vance
Státusz: Elhunyt
Neme:

Férfi

Születési idő: 1956
Születési hely: Florida
Halálozási idő: 1986 (30 évesen)
Otthon: Vice City
Származás: Dominikai-Amerikai
Család: Janet Vance (anyja)
Mr. Vance (apja, valószínűleg elhunyt)
Lance Vance (testvére, elhunyt)
Pete Vance (testvére)
Enid Vance (nagynénje)
Fő kapcsolatok: Vance Crime Family (vezetője)
Mendez Kartell (korábban)
Trailer Park Maffia (korábban)
A hadsereg (korábban)
Diaz's Gang
Gonzalez Crew
Los Cabrones
Phil Cassidy
Lance Vance
Reni Wassulmaier (korábban)
Umberto Robina
Gonzalez (korábban)
Ricardo Diaz (korábban)
Marty Jay Williams (korábban)
Jerry Martinez (korábban)
Armando Mendez (korábban)
Diego Mendez (korábban)
Bryan Forbes (korábban)
Louise Cassidy-Williams (korábban)
Jármű(vek): Piros Stinger
Infernus
Zöld Streetfighter
Játékos által választható
Üzletek: Védelmi pénz szedése
Rablás
Csempészet
Kábítószer-kereskedelem
Prostitúció
Autólopás
Szinkronhang: Dorian Missick (GTA VCS)
Armando Riesco (GTA VC)

Victor "Vic" Vance a Grand Theft Auto: Vice City Stories főszereplője és egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: Vice Cityben. Victor egy volt katona, de kirúgták a hadseregből Jerry Martinez árulása miatt. Nem sokára elkezdi egy bűnügyi birodalmat építeni és egyre kiemelkedő személy lesz Vice City alvilágában. Vic hangját a Vice City-ben Armando Riesco adta, míg a Vice City Stories-ban Dorian Missick.

Életrajz Szerkesztés

Korai élete Szerkesztés

Victor életéről a Grand Theft Auto: Vice City Stories előtt nem sokat tudunk. Apja kiment a Dominikai Köztársaságban, mint egy katona, illetve az anyja, Janet Vance egy kaukázusi nő. Victor Floridában született 1956-ban és van két öccse, Lance Vance és Pete Vance. Miután az apjuk sorsa ismeretlen (valószínűleg meghalt), valamint az anyjuk, kábítószer függő volt, a nagynénikéjük, Enid Vance nevelte fel a három fiútestvért. Az öccse, Pete asztmában szenved, ezért Vic belépett a hadseregbe, a Fort Baxter Air Base katonaságba, hogy kifizesse Pete gyógyszereit.  

Grand Theft Auto: Vice City Stories eseményei Szerkesztés

A játék első fejezete Szerkesztés

A katonaság és Jerry Martinez Szerkesztés

250px-VictorVance-GTAVCS-Soldier-1-.png

Victor a katonai egyenruhájában.

Victor megérkezett Vice Citybe, a Fort Baxter Air Base katonaságra, ahol elkezdett a parancsnokának, Jerry Martineznek dolgozni, aki eléggé lazán veszi a feladatát. Elsőként Vic találkozott egy drogdílerrel a reptéren, akit később útközben bérgyilkosok öltek meg, így Vic visszament a katonaságra, ahol elrejtette a drogot.

Soldier-GTAVCS-1-.jpg

Victor és Jerry Martinez a katonaságon.

Ezt követően a férfi összeismerkedett Jerry egyik ismerősével, Phil Cassidyvel, egy fegyverkereskedővel, aki segít Vicnek pénzt szerezni, ezért a két férfi elment Phil régi otthonához Viceportba, amit viszont sajnos elfoglalt a Cholos mexikói banda. Ezért Victor megölte az ott lévő Cholos tagokat, majd a pénzt és a drogokat elvitte Martineznek neki a katonaságra.

Később Martinez azt az utasítást adta Vicnek, hogy hozza el neki a katonaságra az egyik "kedvenc" prostituáltat, Maryt, ezért útközben felvette Monat, aki szintén prostituált, és azt mondta a férfinak, hogy Mary Starfish Szigeten van, ezért elmentek a helyszínre, ahol viszont Vic megölt két férfit, mivel bántalmazni kezdték a nőt. Végül elvitte a leányzót egy Stinger-el a katonai bázisra, ahol Peppah őrmester kirúgta a férfit, ezért Vic elhatározta, hogy elkezd Philnek dolgozni.

Phil Cassidy munkái Szerkesztés

200px-CholoVictory-GTAVCS-1-.jpg

Vic találkozik a részeg barátjával, Phil Cassidyvel.

Vic elkezdett Phil Cassidynek, Vice City egyik fegyverkereskedőjének dolgozik. Elsőként elmentek a város egyik kórházába, ahol később üldözőbe vettek, majd megöltek egy Cholost, hiszen a mexikói beleavatkozott Phil fegyverüzletébe. Azután elmentek egy raktárba, ahol robbanóanyagokat loptak el Little Haitiben. Majd felvettek két férfit, akik segítettek a két jó barátnak ellopni egy fegyverrakományt, amelyet később visszavittek Phil lakóhelyére.

200px-MarkedMen-GTAVCS2-1-.jpg

Vic és Phil csapdába kerül, Martineznek köszönhetően.

Ezt követően a néger férfi ismét találkozott Philvel, aki éppen Martinezzel beszélgetett és a férfi azt akarta, hogy Phil-el együtt menjenek el Little Haiti-be, ahol viszont ismeretlen férfiak csapádba csalták a két férfit. Végül eltudtak menekülni a helyről és visszatértek Phil otthonához, ekkor Vic és Phil rájött, hogy Martinez elárulta és megakarta ölni őket.

Marty Jay Williams és a Trailer Park Maffia Szerkesztés

200px-Shakedown-GTAVCS2-1-.jpg

Vic és Marty elment egy üzletbe, elkérni a védelmi pénzt.

Phil ezután beajánlja Victort, Marty Jay Williamsnak, a sógorának, aki egy utcai banda, a Trailer Park Maffia vezetője és rettegésben tartja a feleségét, Louise Cassidy-Williamset, illetve a kislányukat, Mary-Beth Williamset. A férfi elballagot, hogy találkozzon a férfival a Trailer Parkban, ahol a család él. Ekkor a férfi megismerkedett Phil egyik lánytestvérével, Louiseval, ekkor érkezett meg Marty, akivel elkezdett együtt dolgozni.

200px-FeartheRepo-GTAVCS2-1-.jpg

Marty utasítja Victort, hogy lopjon el járműveket az ő számára.

Marty küldetései és munkái főleg a Cholos banda elleni harcra fókuszálnak. Elsőként Marty beakarta hajtani a védelmi pénzt néhány üzletben, de valahol Cholos tagok jelentek meg, ezért Vic megölte őket, majd egy másik boltnál az eladó bejelentette, hogy már a pénzt elvitte a Cholos, ezért ismét megöltek pár mexikói gengsztert. A férfi megparancsolja Vicnek, hogy lopjon el a férfi számára három kocsit, elsőként egy Cheetah-t, majd egy Sentinel-t, és végül egy Benson-t.

Azután megparancsolja Victornak, hogy pusztítson el egy gránáttal három Cholos furgont, mivel a banda keresztbe tett a bandavezérnek. Végül Marty utolsó előtti küldetésében a Cholos egyik birodalmát el kell foglalnia a férfinak, ezért elment Little Haitibe, ahol megölte a mexikóiakat, és ennek következtében a vállalkozás a Trailer Park Maffia birtoka lett. Végezetül Marty elmondta a férfinak, hogy a Cholos megtámadta Marty prostituáltjait, ezért Vic megvédte őket, majd elfuvarozta a három nőt az egyik birodalmukba.

Louise munkái Szerkesztés

200px-D.I.V.O.R.C.E.-GTAVCS-1-.jpg

Mary-Jo Cassidy elmondja Vicnek, hogy Marty elrabolta Louiset.

Ezután főhősünk elkezdte húzni az igát Phil testvérénél, Louisenál, aki elköltözött a férjétől, mivel terrorban tartotta őt és a kisbabáját. Ő vele többek között versenyezünk a Trailer Parkban egy Quadal, több más Trailer Park Maffia taggal együtt. A versenyt Vic nyerte meg természetesen.

Majd megölünk néhány Trailer Park Maffia tagot, végül Vic találkozott Phil é Louise testvérével, Mary-Jo Cassidyvel, aki elmondta a főhősnek, hogy Marty elrabolta a nőt, ezért elment a lakókocsiparkba, ahol tanúja volt a pár veszekedésének, majd Marty egy prostiként akarta alkalmazni a nőt, ezért elakarta vinni őt az egyik birodalmába. Vicet megakarta ölni azáltal, hogy ráuszította Hankot, illetve több maffia tagot is, de végül leszámolt Martyval és megölte őt, ezel pedig megmentette a nőt.

94px-VanceCrimeFamily-GTAVCS-memberstwo-1-.jpg

Victor bandája, a Vance crime family.

Később feloszlatta a Trailer Park Maffiat, Marty bandáját és ezzel Victor elkezdi az igazi bűnözői életet, mivel létrehozza a saját bűnszervezetét, a Vance crime familyt

A játék második fejezete Szerkesztés

Testvére és Louise további munkái Szerkesztés

200px-JiveDrive-GTAVCS-1-.jpg

Victor, és testvére, Lance első találkozása a játék során.

Miután Victor felszámolta a Trailer Park Maffiát és bűnbandát alapított (Vance Crime Family), ismeretlen hívást kapott a repülőtérről. Ezért elment a helyszínre, ahol kiderült, hogy a testvére Lance hívta őt.

Egy kisebb vitás beszélgetés után ép indulni készültek, amikor a Cholos megtámadta őket és elkezdték üldözni őket, miközben a főhős rengeteg taggal végzett, majd a banda egészen Little Haitiig üldözték őket, amikor is Lance hibájából, a kocsi felrobbant, de szerencsére a két férfi még időben kiszállt a járműből. Azt követően Vic és Lance megölték a megmaradt bandatagokat, végül Vic elvitte az öccsét a hoteljába, ahol lakin fog.

0-1-.jpg

Lance és Vic a Cholos ellen harcol.

Vic később ismét Louise-nak dolgozott, ugyanis az egyik alkalommal Louise odahívta a férfit a lakásához és elmondta neki, hogy a fickó egyik bűnügyi birodalmát felgyújtották és el kellene oltani a tüzet. Ezért útközben elloptak egy tűzoltóautót, majd azonnal odaszáguldottak az égő épülethez, ahol eloltották a tüzez.

Kiderült, hogy a tüzet Marty unokatestvére okozta, ezért Vic elkezdte követni őt a tetőre, ahol végzett a férfival. Azután a férfi megfélemlített egy ismeretlen fickót, aki nem hagyta békén a nőt és annak gyermekét.

Bryan Forbes és a Las Cabrones Szerkesztés

MoneyforNothing-GTAVCS-1-.jpg

Vic megismerkedik Bryan Forbessel.

Aztán főhősünk megismerkedik Lance egyik barátjával, Bryan Forbessal, akivel el kellett menniük egy furgonhoz, amivel később elmentek egy Little Haiti-i raktárhoz, ahol az egyik furgont átfestették, majd Vic elvonta a zsaruk figyelmét, miközben Lance és Forbes a másik furgonnal visszamentek a helyre.

Ezt követően Vic lerázta a rendőröket. Utána Vic egy üzenetet kapott Umberto Roinától, akivel szívesen dolgozik együtt, ezért felkereste az otthonában a bandavezért. Vic találkozott a főnökkel, aki elsőként azt akarta, hogy bizonyítson a férfinak azáltal, hogy hozzon neki el egy csomagot a Belvárosból Viceportba. Ez egy verseny volt, amelyben részt vett Fernando, Juan, Ronaldo, illetve Hilberto is. Vic megszerezte és elvitte Umberto-nak a csomagot. Ezután a férfi a Cholos ellen ad ott küldetéseket, hiszen ez a a banda a fő riválisuk.

HavanaGoodTime-GTAVCS-1-.jpg

Umberto, Vic és a Cubans a végső leszámolást tervezik a Cholos banda ellen.

Többek között segít a Kubaiaknak megtisztítani Little Havanna környékét a Cholosoktól, akik a környékén folyamatosan gyilkoltak és randalíroztak, majd épségben elviszi Umberto apját, Alberto Robinát, aki a Hyman Memorial Stadiumnál várta a férfit. Ebben a küldetésben kiderült, hogy Alberto egy szívbeteg. Miután Vic felvette az öregurat, elvitte a kávézójába, miközben a Cholos megpróbálta meggyilkolni őtet.

Az utolsó küldetésében a Cholo Raktárt felrobbantja, ezzel a Cholos megszűnik létezni és 1986-ra a Haitians banda veszi át a helyét, habár a küldetés után néha még mindig lehet lehet Cholo tagokat Little Haitiben, valamint a bandaautóit is lehet látni még az utcákon.

Munkák az öccsével és Forbes árulása Szerkesztés

200px-TheBumDeal-GTAVCS-1-.jpg

Victor és Lance elfogja Forbest, miután elárulta őket.

Ezután Lance értesíti Victort, hogy Forbes valójában egy beépített FBI ügynök, ezért megpróbált elmenekülni, de Lance és Vic elkapja őt szökés közben. Majd megkötözték egy elhagyatott házban és többször is átverte a testvéreket. Elsőként Lancet elrabolja a Sharks banda, de Vic megmenti őt.

Másodszor egy homoszexuális bárba, a White Stallionz bárba csalja őket, ahol a White Stallionz tagjai meg akarják őket erőszakolni, de Lance és Vic megölik a meleg motorosokat és visszamennek az elhagyatott épületbe, ahol azt látják, hogy Forbes megpróbál elmenekülni, ezért Vic megöli őt.

200px-SnitchHitch-GTAVCS-1-.jpg

Vic látja az anyját és annak barátját.

Utána Lance szállodájában megjelent az anyja, illetve a barátja, a testvérek összeütközésbe kerülnek a repülőtéren a Vice City Bikers bandával is. Végül a két néger fickó ellopják Jerry Martinez kokain szállítmányát és átmennek egy hídon a másik szigetre. 

A játék harmadik fejezete Szerkesztés

Mendez Kartellel való munka Szerkesztés

200px-BrawnoftheDead-GTAVCS-1-.jpg

Victor és Lance nemsokára elmennek Spitzhez.

Lance és Victor elmentek egy filmrendezőhöz, Spitzhez, aki jelenleg egy zombis filmet forgatott, amiben Vic is segített neki. A film a város egyik plazájában játszódott, amelyet elfoglaltak a zombik, de Vic irtotta őket egy shotgunal. Azután a két testvér viszályba kerül a város legerősebb bandájával, a Mendez Kartellel, akik megtámadták a Vance Crime Family vállalkozásait, ezért Vic és Lance elmentek, hogy megvédjék azokat, és végül leszámoltak a kartell tagjaival.

200px-TheMugshotLongshot-GTAVCS-1-.jpg

Vic és Lance elkezd a Mendez Cartelnek dolgozni.

Majd elkezdtek dolgozni a Mendez Kartell vezetőinek, Armando Mendeznek és Diego Mendeznek, a bolíviai származású testvérpárnak. Például Vicnek le kellett fényképeznie Martinezt, miközben egy emberrel beszélgetett, azután el kellett foglalnia a Bikers bandától egy vállalkozást.

Az Unfriendly Competition küldetésben több drogdílert meg kellett ölni Armando utasítására, majd segíteni kellett a banda egyik tagjának konténereket szállítani, illetve később megkellet mentenie az életét, ugyanis a motoros banda tagjai megtámadták őt.

Reni Wassulmaier és Gonzalez munkái Szerkesztés

200px-SoLongSchlong-GTAVCS-1-.jpg

Vic végrehajtja Reni Wassulmaier utolsó munkáját.

Később Vic egy transzszexuális színésznőnek, Reni Wassulmaiernek dolgozott. Például különböző reklámokat forgat a férfivel egy Jetski segítségével. Majd a küldetéseiben Vic segíteni fog Gonzaleznek és annak embereinek, mivel a hajóját megtámadták és Vic megvédeni a férfit.

Ezután Gonzalez golfozni hívja Vicet, majd vissza kell szereznie egy drogszállítmányt, amit Victől huligánok loptak el. Később Reni mondja, hogy segítsen Phil Collins megvédeni a Forelli Family bérgyilkosaitól, mivel Phil menedzserének, Barry Mickelthwaitenek tartósai vannak Giorgio Forelli felé.

A Mendez Kartell árulása és háború Szerkesztés

200px-BurningBridges-GTAVCS-1-.jpg

Armando és Diego Mendez hamarosan elárulta Vicet és Lancet.

Majd a Mendez testvérek hívatják Lancet és Victort, hogy a Vance féle vállalkozások a Mendez Kartell-é, ekkor azonban elárulták a két testvért úgy, hogy leütötték Vicet és Lancet, és egy olajtárolóhoz vitték őket, ahol megakarták őket ölni, ami azonban nem sikerül.

Ugyanis a testvéreknek sikerült elmenekülniük és felrobbantották az olajtárózó területét. Az esemény után a Mendez Kartell ismét megtámadta a Vance Crime Family vállalkozásait, aminek megvédésre, Phil Cassidy és Umberto Robina is segítet. Hosszas küzdelem után a csatát a Vance bűnügyi család nyerte megnyerték meg.

Ricardo Diaz munkái és Lousie halála Szerkesztés

200px-StealtheDeal-GTAVCS-1-.jpg

Vic elkezd Diaznak dolgozni.

Ekkor Ricardo Diaz is adott munkát, főleg a Mendez Kartell ellen, mivel a férfi a kartellt tartotta a legfőbb riválisának. Például egy Domestobotoval el kell égetni Armando Mendez kötvényeit a Mendez villában. Majd Phil Collins ismét segítséget kér, ugyanis a koncertjén a bérgyilkosok meg akarják ölni őt, ami nem sikerült, hála Victornak.

200px-LightMyPyre-GTAVCS2-1-.jpg

Louise meghal Vic kezei között.

Azon túl a Mendez Kartell emberei elrabolták Victor szerelmét, Louise Cassidy-Williamset, emiatt Victor és Lance elmentek a Mendez Mansionhoz, de Vic már sajnos későn érkezett meg, habár Lance túléli a csatát, de Louise belehalt a sérüléseibe Vic karjai között, amit Armando okozott. Nem sokkal ezelőtt Victor megölte Armando Mendezt, de Diego Mendezt nem találta sehol, mivel a fickó elmenekült.

Végső leszámolás Szerkesztés

200px-LastStand-GTAVCS5-1-.jpg

Vic a végső küldetés során.

Végezetül Phil Cassidy nagyon elvolt keseredve testvére halála miatt, ezért segített Victornak bejutni a katonaságra, ahol ellopott egy Huntert. A játék utolsó küldetésben Diaz elmondta Vicnek, hogy Diego a Belvárosban található, ezért Vic odarepült a korábban ellopott Hunterrel a Mendez Buldinghoz. Vic elindult az épülethez a helikopterével, ahol több tucatnyi Cartel taggal végzett, de az egyik gengszter egy rakétavetővel lelőtte a helikoptert, így Vicnek egy kényszerleszállást kellett végrehajtania tetőn, a főhősnek még időben sikerült épségben landolnia az épület tetején, és elindult, hogy megölje Diegot.

Az épületben rengeteg bandatagot megölt, később pedig meghalotta egy helikopternek a hangját. Kiderült, hogy Jerry volt az, aki azért jött, hogy végezzen a férfival. Vic elpusztított egy helikoptert, majd ezt követően felment a tetőre, ahol a végső ütközet zajlott. A tetőn végül megölte Diegot és Jerry Martinezt is, valamint leköpte Martinez holttestét. Ekkor a helyszínre megérkezett egy másik helikopterrel Lance is, akivel egy beszélgetés után elhagyták a helyet, és ezzel véget értek a Grand Theft Auto: Vice City Stories eseményei.

Élete 1984 után Szerkesztés

Victor és Lance megállapodtak abban, hogy abbahagyják a bűnözői életet és a kábítószer-kereskedelmet. A Vance Crime Family 1984 után valószínűleg feloszlott és csak Vic és Lance a tagja. 

A Grand Theft Auto: Vice City eseményei Szerkesztés

Halála Szerkesztés

250px-VictorVance-GTAVC-1-.jpg

Victor 1986-ban, nem sokkal halála előtt.

1986-ban a Forelli Family (Tommy Vercetti, Harry, Lee) és a Vance Crime Family (Victor Lance és Lance Vance) egy drogüzletet kötnek meg a Viceportban található dokkoknál. Az üzlet azonban kudarcba fulladt, mikor Ricardo Diaz bérgyilkosai megölik Harryt, Leet és Victor Vancet, valamint elrabolják a pénzt és a drogot. 

Öröksége Szerkesztés

200px-RubOut-GTAVC3-1-.jpg

Lance és Tommy megölik Diazt, mivel ő okozta Vic halálát.

Később Tommy Vercetti és Lance Vance kiderítik, hogy Ricardo Diaz ölte meg Victor Vancet, ezért megbosszulták Vic halálát azáltal, hogy Lance és Tommy megölték Diazt a saját otthonában. 

Megjelenés Szerkesztés

Vic az egyik ruhában.

Victor 1986-ban egyetlen ruhát viselt, viszont a Grand Theft Auto: Vice City Stories eseményei során rengeteg ruhát hord.

Járművek Szerkesztés

200px-Mary-GTAVCS-1-.jpg

Vic Stinger kocsija.

Elkövetett gyilkosságok Szerkesztés

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA: Vice City Stories 

GTA: Vice City 

Apróságok Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Játékmeneti idézetek - videók Szerkesztés

1. Rész
GTA Vice City Stories Victor Vance Quotes Part 1 312:42

GTA Vice City Stories Victor Vance Quotes Part 1 3

2. Rész
Vic idézetei - 2. rész14:27

Vic idézetei - 2. rész

3. Rész
Vic idézetei - 3. rész09:37

Vic idézetei - 3. rész

Navigáció Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Victor_Vance

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki