Fandom

GTA wiki

Vice City Public Radio

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Rádió Állomás
Vice City Public Radio
VCPR.jpg
Helyszín: Vice City
Stílus: beszélgetős műsorok
Műsorvezető: változó

A Vice City Public Radio, röviden VCPR, egy rádióadó a Grand Theft Auto: Vice City és Grand Theft Auto: Vice City Stories játékokban. A nevével ellentétben nem csak a városban, hanem országszerte sugároznak.

GTA Vice CitySzerkesztés

A GTA Vice Cityben csak egy műsor hallható a csatornán, a Pressing Issues, ahol különböző témákról beszélget vendégeivel a műsorvezető, Maurice Chavez. Maurice felettesei: Jonathan Freeloader és Michelle Montanius. A játék másik beszélgetős rádiójával, a KCHAT-tel együtt a VCPR sem lett kiadva a Grand Theft Auto: Vice City soundtrack részeként.

Chavez neve és akcentusa kubai származást sejtet. Rendkívül mérges, ha nevét rosszul ejtik ki: az egyik adásában fegyvert fog a hataloméhes Pastor Richardsra. Bár általában nyugodt, a vendégei azzal is fel tudják húzni, ha nem "nyomják a témát" - Jeremy Robardsot meg is üti egy papírnehezékkel.

Chavez mindig megfeletkezik a tényről, hogy bemondó kollégái, Michelle és Johnatan rendszeresen lefikázzák, a műsorban "haszontalan, tehetségtelen s*ggfej "-nek nevezik. A műsor több adásában is utalnak rá, hogy Chavez korábban "Sal, a Gabonamentes Bohóc"-ként kereste a kenyerét, 1980 körül. Ezzel a foglalkozással kevesebb, mint $2000-t keresett évente. Ezidőtájt filmsztár is akart lenni, és bár 17 meghallgatásra is elment, csak egy fluffer lehetett egy szexoktató videóban. Annyira elkeseredett, hogy nemet is akart változtatni, ám - a GTA Vice City Stories szerint - ekkor jött a képbe Montanius, aki segített rajta, cserébe teherbe kellett ejtenie. A nő nem sokkal ezután került a VCPR stábjába, és a terhessége miatt viselkedett rámenősen Chavezzel.

A műsorrészek között gyakran hallhatjuk Montaniust és Freeloadert adományt kérni - mivel ez egy közrádió, nincs reklám benne, szükségük van a pénzre. Ezekben a "kérésekben" bűntudatot próbálnak ébreszteni a hallgatóban, hogy bár hallgatja a műsort, mégse támogatja a szabad rádiót. Ez paródiája valós közrádiók tevékenységének az USA-ban.

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Vice City Storiesban a rádión több műsor is fut, amik az amerikai kultúra elé tartanak görbe tükröt: pl a Bait and Switch, amelyben vietnámi veterán parasztok hallhatóak, vagy a New World Order, amely a harcias rasszistákat gúnyolja ki. Ahogy a LCFR a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban, a VCPR is csak egyetlen műsorra koncentrál 1986-ra, a Pressing Issues-ra. Akárcsak '86-ban, a műsorrészek közti beszédes átvezetőket, és egyebeket Freeloader és Montanius mondja, a nagyobb küldetések után VNN News szakítja meg az összes rádióállomás műsorát.

A VCPR műsoraiSzerkesztés

  • Pressing Issues - köznapi témákról Maurice Chavezzel - az egyetlen műsor, ami mindkét játékban hallható
  • Bait and Switch - horgász műsor, amit a Vice City Boat and Sports Show alatt vettek fel a két műsorvezetővel, Larry Joeval és Bobbie Rayjel.
  • New World Order - Külföldi témákról, vezeti: Dwayne Thorn
  • The Time Ranger - Ismétlése a kitalált rádióműsornak, ami "eredetileg" 1938-ban futott.
  • [[Gordon Moorehead Rides Again] - Ismétlése a kitalált rádióműsornak, ami "eredetileg" az 1940-es évek végén futott.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Vice_City_Public_Radio

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki