Fandom

GTA wiki

Vice City Bikers

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Vice City Bikers
323px-ViceCityBikers-GTAVC-members-1-.jpg
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Helyszínek: Downtown, Vice City
Vezetők: Mitch Baker
Típus: Motors banda
Ellenségek: Streetwannabe's
Cholos
Vance Crime Family
Patrol Invest Group
Mendez Cartel
Kapcsolatok: Vercetti Maffia
Fegyverek: Pistol
Micro-SMG
Scorpion (Birodalom átvétele esetén)
Üzletek: The Greasy Chopper
Számos Empire Buildings
Korábbi helyszínek: Vice Point
Tagok: Mitch Baker
Cougar
Harris Mint
Zeppelin

A Vice City Bikers egy motorkerékpáros klub a Grand Theft Auto: Vice Cityben - egyszerűen fogalmazva, ők "a számkivetettek és keményfiúk legnagyobb családja" - ahogy idézte a vezetőjük, Big Mitch Baker. A csoport sztereotip motorosokból áll, bőrkabátot és kopott ruhákat, valamint hosszú szakállt és hajat viselnek és chopper stílusú motorokkal közlekednek. 1986-ban, ez az egyetlen banda, valamint a Kubai banda, hogy Tommy Vercetti felé kapcsolatokat mutatnak erőszak nélkül. Kent Paul felhívja Tommyt, hogy a Love Fist nem indul a koncertjén védelem nélkül. Az első küldetésben, Mitch Baker egy versenyt állít elé, amiben Cougar és Zeppelin is részt vesz. Rögtön azután, hogy Tommy ideges lesz, és követeli Baker védi Love Fist, de Baker válaszol neki, hogy ez a család, és nem harc. A második küldetésében, Baker azt mondja Tommynak, hogy csináljon káoszt a Belvárosban. Az utolsó küldetésében, Baker (aki flippert játszik ) azt parancsolja, hogy Tommy lopja vissza a motorját a Streetwannabe's bandától, majd vigye azt vissza a The Greasy Chopper bárba. Rögtön azután, hogy Mitch hívta Tommyt, elmondta neki, hogy ő adott némi védelmet a Love Fistnak a koncerten.

A Hells Angels Motorcycle Club ihlette a bandát, mivel később béreltek őket, egy biztonságot nyújtsanak egy koncerten. Ezeket erősen befolyásolja neonáci kultúra.

A Grand Theft Auto: Vice City Stories során kiderült, hogy egy nagyobb bűnszervezet, amely több vállalkozást ural Downtownban és Vice Pointban. Úgy tűnik, hogy háborúban állnak a helyi bandákkal: Streetwannabe's és a Cholos, a Birodalmak terén. 1984-ben, közben Victor Vance hatalomátvétele következtében, a banda kénytelen elbujdosni a Dél-Belváros részén, ahol a The Greasy Chopper bár található. Azt is nyilvánvalóan, hogy valamilyen üzletet folytatnak a Moist Palms Hotel-ban.

Ismert terület 1986-banSzerkesztés

  • The Greasy Chopper - Motor bár, a lehetséges klubház és Big Mitch Baker kedvenc törzshelye.
  • Moist Palms Hotel - Talán a klub tagjait kikényszerítették kívülről ide.
  • Pole Position - Két tag látható, ahogy ül az asztalnál és nézik a táncosnőt.

TagokSzerkesztés

Küldetések, melyekben szerepelnekSzerkesztés

GTA Vice City Stories

GTA Vice City

Apróságok Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Vice_City_Bikers

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki