Fandom

GTA wiki

Verlierer

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Verlierer
Verlierer-GTAO-front.png
Egy Verlierer a Grand Theft Auto Online-ban
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós sportautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
Gyártó Bravado
Ára 695.000$ (Legendary Motorsports)

A Bravado Verlierer egy kétajtós sportautó, mely a Grand Theft Auto Online-ban jelenik meg a GTA Online: Executives and Other Criminals frissítés részeként.

LeírásSzerkesztés

A Verlierer erősen a TVR Sagarisról és a Wiesmann GT MF5-ről lett mintázva. A Sagaristól az ikonikus ívelt fényszóróit és a lekerekített első részét kapta, míg a Wiesmanntól a szintén lekerekített hátsó részét. A hátsó sarokrészei és sárvédői jelentősen szélesebbek a kocsi többi részeinek méretéhez képest. Az első sárvédő mögött található a krómozott Verlierer embléma.

TeljesítménySzerkesztés

Verlierer-GTAO-RSCStats.png

A teljesítménystatisztikák a Rockstar Games Social Club-on.

A Verlierer motorja elfogadható gyorulást ad a kocsinak, emellett viszont magas végsebességet is. Kezelhetősége kifogástalan, mivel nagyon reakcióképes és remek ívben lehet vele kanyarodni. Kanyarodás közben azonban komoly mennyiséget veszít sebességéből, emiatt alkalmatlan lehet szűk utakon. Törésmodellje elég silány, ráadásul alig bír ki pár ütközést, mielőtt teljesítményproblémák jelentkeznének miatta.

A kocsit hajtó vas egy V12-es motornak tűnik, ami egyébként ugyanúgy néz ki, mint a Z-Type-é és a JB 700-é, csupán néhány apró módosítással. Hangra ugyanolyan, mint a Rapid GT, habár annál egy kicsit tompábbnak érződik.

LelőhelyekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A verlierer Németül vesztest jelent. Ez egy utalás lehet a Wiesmann 2014-es csődbemenetelére.
  • A Verlierer alapértelmezett rádióállomása a FlyLo FM és a Soulwax FM.
  • A modell neve ("verlierer2") alapján lehetséges, hogy a játékban volt egy első generációs változata a Verlierernek, amit ismeretlen okokból később töröltek a játékból.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki