FANDOM

Verdant Meadows.jpg

Verdant Meadows madártávlatból

LeírásSzerkesztés

A Verdant Meadows egy elhagyatott reptér a Grand Theft Auto: San Andreasban. A sivatagos Bone County északi részén található. Az Area 69 közvetlenül tőle délre van, és El Castillo del Diablo nyugatra. A reptérnek egy göröngyös kifutója van, amit repülőgép alkatrészek szegélyeznek, egy irányítótornya és néhány hangárja.

Repülőgépet vezetve a játékban a radaron ugyanúgy jelenik meg, mint a másik három reptér. A reptér egyben mentőhely is, miután megvásároltuk. A telken található egy kifutó, garázs és hangár a járműveknek, egy mentés pont és a Repülős iskola. A Green Goo küldetés után Verdant Meadows a játékosbirtokává válik és bevételt termel Carlnak.

JárművekSzerkesztés

Történet küldetésekSzerkesztés

Verdant Meadows több küldetésnek is a színhelye, amelyeket Mike Toreno és The Truth adnak. Először meg kell vásárolni az ingatlant $80.000-ért, majd teljesíteni a Repülős iskola feladatait. Mind a 10 feladatban legalább bronz szintet kell elérni a folytatáshoz. A játékos teljesítményétől függően fog repülő megjelenni az egyik nyitott hangárban. A Green Goo küldetés után Verdant Meadows a játékosbirtokává válik és bevételt termel Carlnak.

Mike Toreno küldetéseiSzerkesztés

The Truth küldetéseiSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A hely neve ironikus, hiszen "Zöldellő Mezők"-et jelent, ám Bone County kietlen sivatagában fekszik.
  • A hangár mérete ellenére csak négy jármű tárolható benne. Ha egy ötödiket is beviszünk, egy vagy több jármű eltűnik.
  • Az ingatlan délnyugati részén fekvő gépek közül az egyik szárnyi egyedi ugrást adnak.
  • A második garázs autóknak a víztorony mellett van - ez az egyetlen mentési pont, ahol két működő garázs van.
  • Ez az egyetlen mentési pont, ahol nincs öltöző.
  • A hangár az egyetlen garázs, ami elég nagy, hogy tároljunk benne egy vonatot. Ám, ha ezt megtesszük, a játék kifagy, ha be akarunk menni a hangárba, vagy akár csak elrepülünk felette.
  • Verdant Meadows nincs a San Andreas béta térképén, ami azt sugallja, hogy a béta változatban még nem volt benne.
  • A felszállópálya kissé hasonlít a Sandy Shores Airfieldre a Grand Theft Auto 5-ből

KépekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Verdant_Meadows

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki