Fandom

GTA wiki

Vance-Mendez háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Blitzkrieg Strikes Again (8)-1-.jpg

A Vance fivérek a Mendez Kartell ellen harcolnak.

A Vance-Mendez háború egy hatalmas bandaháború volt a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban, melyet a Vance bűnügyi család és a nagyon erős Mendez Kartell vívott egymással 1984-ben Vice Cityben. Az alábbi személyek részt vettek a konfliktusban: Victor Vance, Lance Vance, Louise Cassidy-Williams, Phil Cassidy, Umberto Robina, Armando Mendez, Diego Mendez, Ricardo Diaz, Reni Wassulmaier, és Jerry Martinez.

A háború előzményei Szerkesztés

A viszály akkor kezdődött meg, amikor a Vance bűnügyi család ellopta azt a drogszállítmányt, mely a Mendez Kartellhez tartozott, miközben Vancék Jerry Martinezre próbálják terelni a gyanút. Amikor Janet Vance és az ő barátja ellopta a kokaint az ő fiaitól, a Mendez szervezet elkezd halálfenyegetéseket küldeni a testvéreknek, ha nem küldik vissza a kokainjukat tőlük. Ettől a ponttól kezdve a Vance testvérek elkezdenek a Mendez fivéreknek dolgozni, illetve azt mondták nekik, hogy Martinez egy beépített zsaru volt, és ő lopta el a kokaint a Mendez testvérektől, ezután Vic fotókat készített Martinezről, amikor Martinez az államok ellen kezd fordulni. Ezt követően Mendez felbérli Victort, hogy foglalja el a motorosok egyik frontját, hogy megnövelje a kábítószerek beáramlását Vice Citybe, Vic végez néhány kábítószer-kereskedővel, hogy felszámolja a konkurenciát, majd tartályokat lop el a Mendez Kartell számára. Időközben Vic és Lance elkezd dolgozni Gonzaleznek és Diaz bandájának, a Mendez Kartell ellenségeinek Reni Wassulmaier segítségével.

A háború kezdete Szerkesztés

Lance és Victor a Mendez testvérek villájába mentek, miután üzenetet kaptak, hogy munkájuk van a számukra. A villában Mendezék közölték velük, hogy szabadok maradnak mindaddig, amíg el nem hagyják Vice Cityt és a vagyonuk a Mendez Kartell kezén marad, de a Vance testvérek ellenálltak, emiatt a Kartell elárulja őket és Viceportba viszik őket kivégzésre, amit végül megúsznak azáltal, hogy megölik a Kartell tagjait a területen. Ezután a Vance testvérek megszakítják a kapcsolataikat a Mendez fivérekkel és háborút indítanak ellenük.

Lance és Victor Phil Cassidy és Umberto Robina segítségével megvédik a Vance család vállalkozásait. Lance és Victor elkezd dolgozni Ricardónak, hogy segítsenek neki, hogy elpusztítsák Mendezék szervezetét, Victor megmenti Reni Wassulmaier életét Diego Mendez bérenceitől, és segít Reninek elmenekülni Vice Cityből. Lance időközben tájékoztatta Victort, hogy Martinez emberei elrabolták Louiset, akit végül Vic ment meg, majd Martinez becsapta őt és elvette a pénzét.

A háború befejeződése Szerkesztés

Miután Victor megsemmisíti Armando kötvényeit, Armando megtorlásul elrabolja Victor szerelmét Louiset és csapdát állít a Vance fivéreknek. A csata közben Lancet ártalmatlanítják, emiatt Lance és Louise megmentése érdekében Vicnek végeznie kellett Armandóval, de Armando megöli Loiuset az összecsapás előtt, míg Lance túléli a küzdelmet. A viszály után Diego Mendeznek el kellett menekülnie a Belvárosban található központjukban. Victor elfogja őt azáltal, hogy Phil segítségével ellop egy helikoptert és azt Diego ellen használja. Őt végül lelövik, de életben marad és behatol az épületbe, miközben számos Mendez taggal végez. Végül az épület tetején Victor szembenéz Diegóval, akihez Jerry Martinez is csatlakozik, és egy végső konfrontáció kezdődik meg köztük, melynek az lett a vége, hogy Victor megölte Diegót és Jerryt. Diego halála után a Mendez Kartell megsemmisül és Diaz bandája veszi át az uralmat a város felett a Vance bűnügyi családdal egyetemben.

Apróságok Szerkesztés

  • Bár a két frakció között tombolt a háború, a Mendez Kartell emberei nem jelennek meg a területükön, csupán missziókban tűnnek fel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki