Fandom

GTA wiki

Vallás

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A vallás is megjelenik a Grand Theft Auto sorozatban, a szereplőkön, a rádiókon keresztül, és a játékban megjelenő objektumok által.

A kereszténység, az ateizmus és az epsilonizmus létezik a játék világában.

2D ÉraSzerkesztés

Grand Theft Auto 2 Szerkesztés

A GTA 2-ben csak a Jesus Saves templomban lehet menteni a játékot. A neonfelirat időnként villog, így a "JESUS SAVES" feliratból "...U. SAVE." lesz.

3D Éra Szerkesztés

Grand Theft Auto III Szerkesztés

A Grand Theft Auto III-ban a "Jesus Saves" mentést felváltják a mentőhelyek.

Grand Theft Auto: Vice City Szerkesztés

Vice Cityben nincs templom.

  • A béta változatban Pastor Richards nagyobb szerepet játszott (a véglegesben csak a The Party küldetés cutscenejében és a Pressing Issuesban jelenik meg). A karakterét eltávolították, mert a szinkronszínésze, David Green meghalt a játék készítése során.
  • Pastor Richards arról beszél a Pressing Issuesban, hogy pénzért megváltást kapnak, ez utalás lehet a szkientológiára.

Grand Theft Auto: San Andreas Szerkesztés

A San Andreasban több utalás is van a vallásra, főként az Epsilon Programra.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories Szerkesztés

A LCS-ban kapott egy kis szerepet a vallás is.

  • Mivel Liberty Cityben játszódik, a katedrális Bedford Pointban 1998-ban is áll.
  • Toni Cipriani elvégez néhány küldetést a 'papnak' a katedrálisnál. A papról kiderül, hogy a Liberty Tree újságírója, aki bűntényeket végeztet el Tonival, majd cikkeket ír róluk.
  • What is a Punk Noodles factory in 2001 is the Holy rev. Joe's Flophouse. It is unknown who Reverend Joe is.
  • Donald Loveot hagyományos buddhista meditáció végzése közben látjuk a Love on the Run küldetés cutscene-jében.
  • A Chatterbox műsorában egy betelefonáló azt mondja, azért kampányol, hogy a Liberty Katedrális kertje helyén posztmodern szögletes épületet emeljenek Internet terminálokkal és csocsóasztalokkal, amiket imádni lehet. Lazlow nem ért egyet vele, szerinte a kert szép. 2001-ben a templom temetőkertje helyén nagy szögletes betonépület áll - a tervet megvalósították.

HD Éra Szerkesztés

Grand Theft Auto IV Szerkesztés

Több templom is található városszerte a Grand Theft Auto IV féle Liberty Cityben, és néhány karakter is említést tesz a vallással kapcsolatban.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Religion

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki