Fandom

GTA wiki

Valós szereplők a GTA sorozatban

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

175px-PhilCollins-GTAVCS-1-.jpg

Phil Collins a Vice City Storiesban

A Grand Theft Auto több olyan karakter is felbukkan, aki valós önmagát - vagy önmaga paródiáját - alakítja. Többségük csak a hangjával van jelen, de van pár látható karakter is köztük.

Phil CollinsSzerkesztés

Phil Collins a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban szerepelt. Küldetéseket adott Victor Vancenak, koncertet adott a Hyman Memorial Stadiumban. Két dala, az 'In The Air Tonight' és az 'Easy Lover' hallható a játék rádióin (Emotion 98.3 és Flash FM), rádiószignált is mondott be ezekbe a rádiókba ("Ha Vic Cityben járok, csak ezt hallgatom"). Küldetései a Forelli Familyhez kapcsolódnak, akik meg akarják őt ölni, mert a menedzsere, Barry Mickelthwaite tartozik a maffiacsaládnak.

Katt WilliamsSzerkesztés

Katt Williams egy amerikai komikus, aki az Algonquini Split Sides kabaréklubban lép fel a Grand Theft Auto IV-ben.

Ricky GervaisSzerkesztés

Ricky Gervais egy angol komikus, aki az Algonquini Split Sides kabaréklubban lép fel a Grand Theft Auto IV-ben. A WKTT Radioban készítenek vele egy interjút is.

Lazlow JonesSzerkesztés

Lazlow karaktere szerepel a legtöbb játékban: a GTA III-tól szinte az összes játékban felbukkan. Ő a Chatterbox FM, a V-Rock, az Entertaining America, a Liberty City Free Radio, az Integrity 2.0 és Chattersphere rádióműsorok vezetője. Láthatóan a GTA V-ben jelent meg, ahol a Fame or Shame tehetségkutató műsorvezetője is.

Csak hallható személyekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki