Fandom

GTA wiki

Vacca

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Vacca
Vacca-GTAV-front.png
Egy Vacca a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós sportautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Pegassi
Ára 240.000$ (GTA V)
(Legendary Motorsports és Southern San Andreas Super Autos)

240.000$ (GTA Online)
(Legendary Motorsports)
Kapcsolódó járművek Zentorno
Infernus

A Pegassi Vacca egy kétajtós sportautó, mely megjelenik a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Online-ban.

LeírásSzerkesztés

A Vacca alapját a Lamborghini Gallardo és a Lamborghini Aventador keveréke adja: előbbiről lett mintázva a motortér és szinte az egész első rész (a fényszórókat is beleértve), míg az utóbbiról a hátsó rész lehet ismerős, bár ez a rész a McLaren MP4-12C-től is örököl pár hasonlóságot.

TeljesítménySzerkesztés

Vacca-GTAV-RSCStats.png

Teljesítménystatisztikák a Rockstar Games Social Club-on.

A Vacca viszonylag magas végsebességet képes elérni nagy teljesítményű, V10-esnek hallatszó motorjának köszönhetően. Kezelhetősége igen kifinomult, melynek hála gond nélkül lehet manőverezni forgalomban, habár némi túlkormányozottság érezhető rajta. Egész gyorsan lehet váltani a sebességfokozatok között, habár néha kell egy kis idő a kocsinak hogy visszanyerje úttartását egy hirtelen megindulás után. Meghajtásrendszere összkerekes.

Nevezetes tulajdonosokSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A vacca Olaszul tehenet jelent. A vaca (Románul: vacă) is tehenet jelent Spanyolul, Portugálul és Románul. A kifejezés emellett egy Olasz szleng a "könnyen megkapható" nőkre.
    • A név valószínűleg azt parodizálja ki, hogy a Lamborghini olyan neveket ad autóinak, melyek bikára, vagy bikaviadalra utalnak.
  • A Vacca az egyik a néhány jármű közül, melyet az Epsilon Program meg akar szereztetni Michael De Santával ("Assuming The Truth").
  • A Vacca az egyetlen olyan jármű a GTA V-ben, mely megvásárolható a Legendary Motorsports és a Southern San Andreas Super Autos weboldalán is.
  • A Vacca alapértelmezett rádióállomásai a Los Santos Rock Radio, a Vinewood Boulevard Radio és a Radio Mirror Park.
  • A Vaccának, mint sok más autónak a játékban, nincs tolatólámpája.
  • A Vacca az egyetlen szuperautó, amelynek elöl és hátul is van rendszámtáblája.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki