Fandom

GTA wiki

Utcai szónokok

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Soapboxxer-GTA4-preacher.jpg Soapboxxer-GTA4-conspiracytheorist.jpg
Lelkész (balra) és összeesküvés-elmélet hívő (jobbra) a GTA IV-ben

Az Utcai szónonok speciális járókelők a Grand Theft Auto IV-ben és a Grand Theft Auto V-ben. Valójában se nem járnak, se nem kelnek, hanem egy adott helyen állnak mindig és az arra járóknak mondják hangosan gondolataikat, legyen az élettörténet, vallási meggyőződés, stb.

GTA IVSzerkesztés

A GTA IV-ben kétféle szónok van:

  • Afroamerikai Lelkipásztorok, akik az emberiség közelgő végzetéről beszélnek. Kijelentéseiknek gyakran nincs alapja. Több karaktermodellje is van, melyeknek saját szövege van.
  • Kaukázusi-amerikai összeesküvéselmélet-hívők, akik a kormányról és a társadalomról terjesztik elméleteiket.
Soapboxxer-GTA4-pedestrians'reactions.jpg

A járókelők általában lenézik őket, szóban inzultálják őket, néha tettlegességig fajul a dolog. Csak akkor hagyják abba, ha fegyverrel fenyegetik vagy megütik őket. Ilyenkor vagy menekülnek, vagy visszaütnek.

HelyszínekSzerkesztés

A helyszínek nagyjából ugyanazok, de a karakterek időnként cserélődnek ezeken a helyeken. Látványosságok Algonquinben, mint a Suffolk Church, Star Junction, a Broker Bridge algonquini vége, Easton, Middle Park, kórházak, szemben a South Bohan Rejtekhellyel - gyakran előtte is. Továbbá a Alderney State Correctional Facility börtön előtt is hallhatóak.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

A GTA V-ben a legtöbb véleletlen találkozás barátként világoskék ponttal van jelölve. Ezek közül több egyszerű utcai szónok, akik nem adnak küldetést, csak beszélni lehet velük, illetve hallgatni őket. Nagyon változatosak, van aki az idegenekről, beszél, mások a kormányról, külföldiekről, adókról, szektákról, Vinewood mozikról vagy akár az Epsilon Programról. Mindenhárom karakternek saját párbeszéde van mindegyik szónokkal. Néhányukkal nem lehet beszélni, csak hallgatni, mint Jesco White, a Pantomimesek és a Liberty Lelkipásztor.

Ismert szónokokSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki