Fandom

GTA wiki

Uptown Yardies

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

BANDA
Uptown Yardies
Yardies-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Helyszínek: Newport, Staunton-sziget, Liberty City (1998-?)
Vezetők: King Courtney
Típus: Jamaicai utcai banda
Színek: Barna
Ellenségek: Forelli bűnügyi család
Sindacco bűnügyi család
Leone bűnügyi család
Yakuza
Diablók
Kapcsolatok: Kolumbia Kartell
Leon McAffreyEz a karakter elhunyt
Jármű(vek): Yardie Lobo
PCJ 600
Perennial
Fegyverek: Baseball-ütő
Pisztoly
Üzletek: Kábítószer-kereskedelem
Kappa Kávéház
Tagok: King Courtney
Queen Lizzy
Busta Moves
Rudyard A karakter sorsa ismeretlen

Az Uptown Yardies, más néven Yardies, egy Jamaicai banda, melyet King Courtney vezet, megjelennek kisebb ellenségként a Grand Theft Auto III-ban, főellenségként a Grand Theft Auto Advancében, és egy kisebb bandaként a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban.

Leírás Szerkesztés

A GTA Liberty City Stories eseményei Szerkesztés

1998-ban együttműködnek a Leone családdal, illetve a korrupt LCPD rendőrrel Leon McAffreyvel, aki egy szívességgel tartozott nekik, átakarják venni az irányítást Newport, Staunton-sziget, Liberty City felett a Forelli családtól. A Leone család tagja Toni Cipriani segít nekik, hogy legyőzzék a környéket megtámadó Sindacco családot, mindemellett Rudyard súlyosan megsérült a harc során. Miután Leon McAffrey megszünteti a Tonival való kapcsolatát, a Yardies hirtelen ellenségesek lesznek Tonival ismeretlen okból.

A GTA Advance eseményei Szerkesztés

2000-ben Mike figyelmes lesz King Courtneyra, mikor Jonnie tájékoztatja őt, hogy pénzzel tartozik Courtneynak. Miután Jonnie-t megölik, Mike elfogja Courtneyt, miközben bosszúra vágyik, bár Courtney meggyőzi őt, hogy nála dolgozzon, miközben megígéri, hogy megtalálja azt az embert, aki Vinnie halálát okozta. King Courtneynak ott van ő, hogy bizonyítsa magát egy versenyen, ezután megtámadja a Kolumbiai kartellt, miközben Mike összegyűjti a csomag kávékat három helyszínről a városban.

Ezt követően Courtney megparancsolja Mikenak, hogy végezzen a kartell vezetőjével Ciscóval, mindazonáltal Mike csak a főhadnagyot öli meg. Ezt követően Courtney utasítja ismételten Mikeot, hogy végezzen Ciscóval, mindazonáltal Mike szövetségre lép vele. Mike szintén felfedezi azt, hogy a Yardies rossz halat küld el Asuka Kasen éttermébe, melyek több perhez vezetnek. Mike később Courtneyval harcol, aki végül megadja magát, mindazonáltal Mike megkíméli az életét és elmenekül a városból.

A GTA III eseményei Szerkesztés

2001-ben King Courtney alkalmazza Claudét, miután bizonyított neki egy versenyen. Courtney először utasítja őt, hogy két másik yardieval együtt végezzen tíz Dialóval a saját területükön Hepburn Heightson. Ezután Courtney megkéri őt, hogy Claude lopjon el számára egy Maffia Sentinelt, egy Yakuza Stingert, illetve egy Diablo Stalliont, hogy a Yardies be tudjon férkőzni az ellenséges területekre. Végezetül Courtney elárulja Claudét és szövetséget köt a Kartell vezetőjével Catalinával, ugyanis számos öngyilkos merénylő megtámadja Claudét egy Bedford Point-i parkolóban. Az eset után a Yardies elkezdi árusítani a SPANK-ot, a kartell által gyártott gyógyszert, Staunton-sziget utcáin.

Megjelenések és jellemvonások Szerkesztés

A GTA III-ban rasztahajat hordanak és ex-hadsereg-öltözéket viselnek. A GTA Liberty City Storiesban azonban különböző színű K-JAH West logóval (érdekesség, hogy a K-JAH West egy San Andreasban lévő rádióállomás, ami viszont Liberty Cityben nincsen) ellátott trikókat, ezenfelül farmert és barna cipőket viselnek. Az utcákon jamaicai és angol szlengeket használnak, melyeket sokszor nehéz megérteni a feliratok nélkül.

A banda kedvenc rádióállomása a K-JAH.

Küldetések, melyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA III

GTA Advance

GTA Liberty City Stories

Apróságok Szerkesztés

  • Liberty City iOS térképén a Yardie logó Aspatriánál található, aminek arra kellene utalnia, hogy a banda ott helyezkedik el, de a bűnszervezet ténylegesen Newportban helyezkedik el.
  • Annak ellenére, hogy a kolumbiaiak és a jamaicaiak szövetségesek, ha összetalálkoznak Newport és Fort Staunton határán azonnal tüzet nyitnak egymásra.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki