Fandom

GTA wiki

Umberto Robina

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Oh, nem? Gyere ide, kemény legény. Te játszod az eszed? Azt hiszed, hogy játszom az eszemet?”
Umberto Robina Tommynak.[src]

Umberto Robina egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki főszereplőként jelenik meg a Grand Theft Auto: Vice Cityben, illetve a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban. Umberto Robina a Kubai banda vezetője a Grand Theft Auto: Vice Cityben és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesben.

Élete Szerkesztés

Korai élete Szerkesztés

Umberto Robina Kubában született 1944-ben Alberto Robina fiaként. Az élete egy bizonyos pontján, Umberto kiment az Amerikai Egyesült Államokba, majd Vice Citybe költözött, ahol megalapította/vezetője lett a Las Cabrones utcai bandának (későbbi nevén a Kubai bandának), amely Vice City egyik szegény térségét, Little Havannát uralta.

1984 Szerkesztés

Umberto Robina a Las Cabrones vezetőjeként segítséget kér Victor Vance-től, hogy segítsen neki elpusztítani a rivális mexikói, utcai bandát a Cholos-t. Több küldetést ad a főhősnek. Elsőként egy csomagot kell elhozni neki a Belvárosból, ezután meg kell ölni számos Cholost, akik garázdálkodtak Little Havanna környékén. Ezt követően megmenti Umberto idős apját, Alberto Robinát a Cholosoktól, mert végezni akartak vele. Végezetül, Victor megsemmisíti a Cholos fegyverraktárat, ami a Cholos megszűnését, illetve a Las Cabrones győzelmét is jelentette.

Umberto megjelenik a játék vége felé is, mivel segít Victornak és öccsének megvédeni a vállalkozásaikat a Mendez Kartell emberei ellen, Phil Cassidyvel és két másik kubai taggal együtt.

1986 Szerkesztés

1986-ban Umberto még mindig a Kubai banda vezetője, valamint háborút vív ismét egy másik utcai bandával, a Haitians-al. Rendkívül macsó férfi és a bátorságot megkérdőjelezik a kubai körökben. Ezúttal Tommy Vercettitől kér segítséget a Haiti banda elleni háborúban.

Ricóval együtt részt vesznek egy motorcsónak versenyen, ezután egy nagyobb mennyiségű kokain szállítmányt lopnak el a Haiti bandától. Ezt követően megszakítanak egy üzletet a Haiti és a Sharks banda között, melynek során Ricót látszólag megölik, viszont a következő küldetésben kiderült, hogy Rico túlélte a missziót. A misszió során Tommy ellopja az aktatáskákat, majd visszaviszi Umberto kávézójához.

Végezetül Tommy Vercetti, Rico, Pepe, illetve számos kubai felrobbantják a Haitiak droggyárát. Az üzem felrobbantásával a kubaiak megnyerték a háborút. Az eset után Umberto megköszönni telefonon keresztül Tommy segítségét.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

  • Kubai hadúr.
  • Hosszú távú viszály a Haiti bandával.
  • Macsó férfi.
  • A bűncselekményekben nem vesz részt személyesen.
  • A bátorságát megkérdőjelezték a kubai körökben.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City

GTA Vice City Stories

Apróságok Szerkesztés

  • A hangja hasonló, mint Danny Trejo.
  • Ugyanabban az évben született, mint Danny Trejo, azaz 1944-ben.
  • Little Havannában van egy falfestmény, amin Che Guevarahoz hasonlóan ábrázolják őt "Libre Havana" felirattal.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki