Wikia

GTA wiki

Umberto Robina

Vitalap0
1 428pages on
this wiki
Lw9k48wj.jpgMwmffci4.JPG
Karakter
Umberto Robina
170px-UmbertoRobina-GTAVC-1-.jpg
Megjelenik: Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Teljes név: Umberto Robina
Státusz: Életben
Neme:

Férfi

Születési idő: 1944 (42 éves a GTA Vice Cityben)
Születési hely: Kuba
Otthon: Umberto Robina's Home, Little Havanna, Vice City
Származás: Kubai - America.png Amerikai
Család: Alberto Robina (apja)
Fő kapcsolatok: Las Cabrones (vezetője)
Tommy Vercetti
Victor Vance (korábban)
Leo Teal (korábban)
Ricardo Diaz (korábban)
Rico
Pepe
Lance Vance (korábban)
Phil Cassidy
Marty Jay Williams (korábban)
Jármű(vek): Cuban Hermes
Hermes
Üzletek: Café Robina
Szinkronhang: Danny Trejo

Umberto Robina egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki főszereplőként megjelenik a Grand Theft Auto: Vice Cityben és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban. Umberto Robina a Kubai banda vezetője a Grand Theft Auto: Vice Cityben és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesben is.

Élete Szerkesztés

Korai élete Szerkesztés

Umberto Robina, Kubában született 1944-ben Alberto Robina fiaként. Később megalapította/vezetője lett a Las Cabrones bandának (későbbi nevén a Kubai bandának) és Vice Citybe, Floridába, az Egyesült Államokba költözött.

1984 Szerkesztés

Umberto Robina segítséget akart kérni Victor Vance-től, hogy elpusztítsa a rivális bandát, a Cholos-t. Több küldetést ad a főhősnek. Például egy csomagot kell elhozni neki a Belvárosból, ezután meg kell ölni számos Cholost Little Havanna környékén. Ezt követően megmenti apját, Alberto Robinát a Cholosoktól, mert meg akarják gyilkolni az idős urat. Kis idő elteltével, Victor Vance megsemmisíti a Cholo raktárat, ami a Cholos megszűnését jelentette.

Umberto a játék vége felé segít a Vance testvéreknek, megvédeni a vállalkozásaikat a Mendez Kartell emberei ellen, Phil Cassidyvel és két másik kubai bandataggal együtt.

1986 Szerkesztés

Umberto Robina még mindig a Kubai banda vezetője és ismét háborút vív egy másik bandával, a Haitians bandával. Rendkívül macsó férfi és a bátorságot megkérdőjelezik a kubai körökben. Ezúttal Tommy Vercettitől kér segítséget a Haiti banda elleni háborúban.

Ricóval részt vesznek egy motorcsónak versenyen, ezután egy nagyobb kokain szállítmányt lopnak el a Haiti bandától. Ezt követően megszakítanak egy üzletet a Haiti és a Sharks banda között, melynek során Ricót megölik látszólag, viszont a következő küldetésben kiderült, hogy Rico túlélte a missziót és a küldetés során Tommy ellopja az aktatáskákat és visszaviszi Umberto kávézójához.

Végezetül az utolsó küldetésben Tommy, Rico, Pepe, illetve számos kubai felrobbantják a Haiti droggyárát. Ezzel a kubaiak megnyerték a háborút, és Umberto megköszönni telefonon keresztül Tommy segítségét.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

  • Kubai hadúr.
  • Hosszú távú viszály a Haiti bandával.
  • Macsó férfi.
  • A bűncselekményekben nem vesz részt személyesen.
  • A bátorságát megkérdőjelezték a kubai körökben.

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City

GTA Vice City Stories

Apróságok Szerkesztés

  • A hangja hasonló, mint Danny Trejo.
  • Ugyanabban az évben született, mint Danny Trejo, azaz 1944-ben.
  • Little Havannában van egy falfestmény, amin Che Guevarahoz hasonlóan ábrázolják őt "Libre Havana" felirattal.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki