Fandom

GTA wiki

Triád-Leone háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Adb4lokc.png
Leones x triads-1-.jpg

A Leonék megtámadják a Kínai-Negyedet a Triads and Tribulations misszió során.

A Triád-Leone háború egy bandaháború volt a Grand Theft Auto III-ban, melyet a Leone család és a Liberty City Triádok vívtak egymással a Kínai-Negyedben, Liberty Cityben. A háborúban lévő fontosabb személyek: Toni Cipriani, Claude, Salvatore Leone.

A háború előzményei Szerkesztés

A Leonék rossz viszonyt kezdtek táplálni a Triádokkal, miután a Grand Theft Auto: Liberty City Stories eseményei alatt felrobbantották a Leonék raktárát (ami később a Turtle Head Fish Gyár lett, mely a Triád egyik frontjává vált). Megpróbálták kituszkolni a Leonékat a városból a Szicíliai Maffia segítségével. Később 2001-ben a Farewell 'Chunky' Lee Chong misszió során Joey Leone elküldi Claudét, hogy végezzen Lee Chonggal, aki SPANK-ot árult a standjánál.

A harc kezdődik Szerkesztés

A Cipriani's Chauffeur misszióban Toni Cipriani megkéri Claudét, hogy fuvarozza el őt a Mr. Wong Mosodához, hogy beszedje a védelmi pénzt a Triádoktól, akik már egy ideje nem fizetnek a Leone családnak. A következő küldetésben a Taking Out The Laundry-ban Cipriani megparancsolja Claudénak, hogy robbantson fel három Triád furgont. Ezután Cipriani elmeséli Claudénak, hogy Mr. Wong beleegyezett a védelmi pénz kifizetésébe, és mondja, hogy menjen el a lóvéért, de mikor Claude megérkezik a pénz lelőhelyére a Triádok megtámadják őt. Claude megöli az összes tagot, a pénzt pedig visszaviszi Toninak. A Salvatore's Called A Meeting küldetésben, Claude felveszi Joey Leonét, Luigi Goterellit és Toni Ciprianit egy limuzinnal, mindazonáltal a Triádok megtámadják őket az úton. Szerencsére Claude elmenekül a Leone család vezető tagjaival, végül a négy férfi megérkezik Don Salvatore Leone villájához.

A háború vége Szerkesztés

Kis idő után Toni ismét ad munkát Claudénak a Triádok ellen. Megkéri őt, hogy két másik Leone taggal egyetemben végezzen a három Triád hadúrral. A misszió alatt a Triádok és a Leonék lövöldöznek egymásra a Kínai-Negyed és a Szent Márk térségében. Végezetül a Blow Fish misszióban Toni végleg leakar számolni a kínaiakkal, ezért megkéri Claudét, hogy jusson be a Triádok halüzemébe egy bombával felszerelt kukásautóval (amit 8-Ball állított össze), amelyet Claude később a gyár területén fel fog robbantani. Ezek után a Triádok tagjai ugyanúgy láthatóak lesznek a Kínai-Negyedben, a játékban viszont többször nem fordulnak elő és még említésre se kerülnek, ez pedig arra enged következtetést, hogy a Leonék nyerték meg a háborút.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki