GTA wiki

Treacherous Swine

Lw9k48wj.png

„Szégyellem, de el kell mondanom, hogy az egyik emberemnek járt el a szája.”
Colonel Cortez.[src]

MISSION
Treacherous Swine
300px-TreacherousSwine-GTAVC.jpg
Juan Cortez tudósítja Tommy Vercettit, hogy Gonzalez volt felelős a támadásért.
Játék:
Megbízó: Juan Cortez
Helyszín: Ocean Beach, Vice City
Célpont: Gonzalez
A küldetés elrontásainak feltételei: A játékos meghal vagy elkapják, Gonzalez elmenekül
Jutalom: $250
Hétköznapi Kinézet (GTA VC)
Feloldás: Mall Shootout
Feloldója: Riot

Treacherous Swine a Grand Theft Auto: Vice Cityben fordul elő, ahol Juan Cortez első küldetését adja Tommy Vercettinek. A küldetés helye Cortez yachtja, ami Ocean Bay Marinaban dokkol Ocean Beachen, Vice Cityben.

KüldetésSzerkesztés

Tommy miután kapott egy telefonhívást Corteztől, elmegy hozzá. Cortez elmondja, hogy Gonzalez egykori hű társa, tartozik neki néhány dologgal. Tommy kap egy láncfűrészt, hogy ölje meg az árulót.

Vice Pointnál Tommy elmegy Gonzalez házához, ahol a célpont két emberrel beszél (Diaz' Gang). Amikor Gonzalez meglátja a láncfűrészes Tommyt, menekülni kezd. Főhősünk megöli az útjába kerülő két bandatagot és az utcán kezdi üldözni célpontját. Miután likvidáltuk a személyt, körözést kap a játékos és el kell menni a legközelebbi Pay 'n' Spraybe.

FeladatokSzerkesztés

Annak érdekében, hogy befejezze a küldetést a játékos, köteles megcsinálnia az alábbi kritérium pontokat:

  • Öld meg Gonzalezt
  • Szállj be egy járműbe
  • Menj a Pay 'n' Spraybe Vice Pointnál

ApróságokSzerkesztés

  • Gonzalez háza később Alex Shrub tulajdonába kerül, amit a Martha's Mug Shot küldetésben lehet látni.
  • Nem muszáj Gonzalezt láncfűrésszel megölni, lehet akármilyen fegyverrel.
  • A játékban először kell használni a Pay 'n' Sprayt. Szintén először kap a játékos 2 csillagos körözést.

HalálozásokSzerkesztés

  • Gonzalez - A játék elején, köze volt a drogüzlet megszakításában, és elárulta az ezredest, ezért Tommy Vercetti megölte őt.

GalériaSzerkesztés

Végigjátszási videóSzerkesztés

PC Verzió
GTA Vice City - Walkthrough - Mission 7 - Treacherous Swine (HD)02:32

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 7 - Treacherous Swine (HD)

iPad 2 Verzió
GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 7 - Treacherous Swine03:58

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 7 - Treacherous Swine

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Treacherous_Swine