Fandom

GTA wiki

Toni (DJ)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A GTA Liberty City Stories főszereplőjét, Toni Ciprianit itt találod.

Toni több pop rádiónak is a DJ-je a Grand Theft Auto sorozatban:

Leírás Szerkesztés

A Flashback FM DJ-jeként visszaemlékszik a 80-as évek beli hedonisztikus életvitelére, melyet a későbbi játékok megerősítenek.

A karrierje elején hallható átvezető szövegei alapján Toni egy izgatott, dialektussal beszélő, bulizós csaj, akit gyakran hívtak meg turnébuszokra és a színpadok mögötti bulikra olyan zenekarok, mint a Love Fist, vagy a Duran-Duran. Ennek ellenére kezdeni akar valamit az életével 30 éves korára, de a sors fintora, hogy 15 évvel később is még mindig rádiós műsorvezető a Flashback FM-en. Toni a Flash FM-en egyszer azt mondja, "Táncoltam az öngyújtómmal és a hajam belobbant, mint egy karácsonyfa!", de ezt teljesen elfelejti a GTA III-ban, ahol azt mondja: "Szerencsére és sosem voltam (felgyulladva)... Sok őrültséget csináltam... de sosem gyújtottam fel magam... legalábbis nem emlékszem rá." Később megkérdezik tőle: "Emlékszel a 70-es, 80-as évekre?", mire ő: "Másra sem emlékszem azóta!"

A GTA Vice City Storiesban (1984-ben) Toni segéd műsorvezető Teri mellett. Nagyon ellenségesen viselkednek egymással, a műsor alatt is piszkálják egymást a másik szexuális és drogos szokásaival. Ezekből általában Toni jön ki győztesen. Az is kiderül, hogy mindketten nagy mennyiségű kokain hatása alatt állnak az adás ideje alatt. Toni szerint Teri már túl öreg a Flash FM vezetéséhez (25 éves...), ezért 1986-ra már nem hallható a rádióban, így annak egyedüli DJ-je Toni lesz.

Toni hangját Maria Chambers adta mindegyik játékban.

ÉrdekességekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki