Fandom

GTA wiki

Tommy Vercetti

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lw9k48wj.pngSc1ynsx7.png

Tommy Vercetti egy karakter Grand Theft Auto sorozatban, aki a főhős a Grand Theft Auto: Vice City-ben, és említik a Grand Theft Auto: San Andreas bevezetőjében.

Tommy egy régebbi tagja a Forelli Family-nek, és a vezetője a Vercetti Maffiának, aminek Vice City a központja.

Tommy Vercetti hangját Ray Liotta adja.

Életrajz Szerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Tommy Vercetti Liberty Cityben született 1951-ben. Az apja egy nyomtató boltnak a tulajdonosa, és Tommy, mint egy segéd, takarított. Tommy rossz kapcsolatot alakított anyjával.

1970-es évek Szerkesztés

Valamikor, 1971 előtt Tommy csatlakozott a Forelli Családhoz és a szervezetben egyre magasabb pozíciója volt. 1971-ben Sonny Forelli, a Család vezetője csapdába csalta őt Harwooddba, ahol Tommy megölt tizenegy férfit és ezért 15 év börtönbüntetésre ítélték.

1986Szerkesztés

1986-ban Tommyt kiengedték a börtönből, és Sonny Forelli utasítására Vice Citybe megy, hogy drogüzleteket bonyolítson le. Harry és Lee, a Forelli Család két tagja is elkísérte őt. A repülőtéren Ken Rosenberg várta őket, aki később elfuvarozza őket Viceport-ba. Később, elviszi őket az üzlet helyszínére, ami egy csapda, ugyanis bérgyilkosok jelennek meg és megölik Harryt, Leet és Victor Vancet, de Tommy, Rosenberg és Lance Vance túléli a rajtaütést és elmenekülnek. Ezt követően elmondja Sonnynak a történteket. Ezért Tommy elkezd pénzt keresni.

Először Ken Rosenbegnek dolgozik, például zavargásokat csinál és megfélemlít embereket. A küldetései során megismerkedik Lance Vanceel, akinek a testvérét az üzlet során megölték. Később Tommy, Colonel Garcia Corteznek dolgozik, például megöli az egyik emberét, Gonzalezt, mivel elárulta az ezredest.

Cortez mondja, hogy a város egyik legnagyobb drogbárója, Ricardo Diaz rabolta el Tommy pénzét és a drogokat. Diaz, Tommy segítségét kéri, hogy védje meg őt, amikor egy üzletet hajt végre a Kubai bandával. Majd végrehajt néhány küldetést Diaznak. Lance megakarja ölni Diazt, azonban Diaz emberei elfogták, de Tommy kiszabadította a férfit és később bosszúból megölik Diazt a saját kastélyában.

Diaz halála után Tommy létrehozta a saját bűnbandáját és elkezdett vásárolni különböző vállalkozásokat a városban, köztük a Malibu Clubot, az InterGlobal Films stúdiót, a Print Works nyomdagyárat és a Cherry Popper Ice Cream Factory gyárat. Ez idő alatt különböző bűnözőknek dolgozik.

Dolgozott a Kubai Banda vezetőjének, Umberto Robinanak és a Haiti banda vezetőjének, Auntie Pouletnek, akik egymással folyamatos háborúban állnak. Ezen kívül dolgozik Avery Carringtonnak, aki egy ingatlanmérnök, Phil Cassidynek, aki egy fegyverkereskedő, Mr. Black aki egy bérgyilkos felbérelő. Dolgozik még a Love Fist rockzenekarnak és a Vice City Bikers vezetőjének, és annak vezetőjének, Big 'Mitch' Bakernek. Később segít Juan Corteznek elmenekülnie a városból.

Sonny Forelli egyre nyugtalanabb és türelmetlenebb, ezért néhány emberét a városba küldi és elkezdi beszedni a pénzt, Tommy vállalkozásaiból, de Tommy megöli őket, emellett bántalmazták a Print Works tulajdonosát Earnest Kellyt. Később Sonny személyesen látogat el Tommyhoz . Ahol Tommy át akarja verni Sonnyt hamis pénzzel, de Lance elárulja őt és ezért később harc alakul ki és Tommy megöli Lancet és Sonnyt és a bandája lesz a legerősebb a városban.

Élete 1986 utánSzerkesztés

Tommy folytatta a bűnügyi tevékenységeket Vice Cityben és később megromlik Ken Rosenberggel a kapcsolata a kokain függősége miatt. Később elküldi őt egy elvonóra a San Andreasban lévő, Fort Carson Medical Centerbe. Miután Ken Rosenberg tiszta volt, Tommy nem akart vele beszélni és Ken és Tommy kapcsolata végleg megszakadt.

Ken Rosenberg említi a nevét a The Meat Business küldetésben a GTA: San Andreasban. Carl Johnson megkérdezi: Ki a faszom az a Tommy?

SzemélyiségSzerkesztés

  • Tommy Vercetti intelligens és temperamentumos. Gyorsan haragra gerjed és rendkívül erőszakos. Habozás nélkül gyilkol. A GTA főszereplői közül, ő a legbrutálisabb és a leggonoszabb. Egyáltalán nem érez bűntudatot az elkövetett tetteiért.

Elkövetett Gyilkosságok Szerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA Vice City

GTA San Andreas

ApróságokSzerkesztés

  • Tommy Vercetti 35 éves a GTA: Vice City eseményei során (50 éves a GTA III-ban), tehát ő a legöregebb főszereplő a GTA sorozatban, de ez változni fog a GTA V-ben, mivel Michael egy családos ember, van egy felesége és kettő gyermeke.
  • Tommy Vercetti egy kicsit beszél spanyolul.
  • Tommy Vercetti követi el a legtöbb gyilkosságot a GTA III korszakban. (Összesen 19)
  • Egy Easter Egg a Grand Theft Auto 4-ben arra utal,hogy Tommy valamint a többi 3D-s főszereplő,halott.
  • Tommy Vercetti 2013-ban lenne 62 éves.
  • Tommy elpusztított 3 bandát (European Gang, Diaz' Gang, Hamisítási Egyesület). Emellett hozzájárult a Haitians és a Forelli Family legyengüléséhez.

Párbeszéd Szerkesztés

Tommy idézetei amik szabad játék során hallhatóak

GTA Vice City Tommy Vercetti Quotes Part 1 214:02

GTA Vice City Tommy Vercetti Quotes Part 1 2

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Tommy_Vercetti

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki