Fandom

GTA wiki

Timur

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

F45voypd.png

„Gyilkos vagy, mint én. Bulgarin ezért akarta, hogy te tedd azt, amit most teszel. A vendégszeretet a gyenge embereknek van.”
Timur Lusinak.[src]

Timur (oroszul: Тимур) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik a The Ballad of Gay Tonyban főszereplőként és harmadfokú főellenségként. Ő Ray Bulgarin személyes testőre, legfőbb segítője és legjobb barátja. Timur segített Luis Fernando Lopeznek néhány bizonyos küldetésben, amit Ray adott neki.

Életrajz Szerkesztés

The Ballad of Gay Tony eseményei Szerkesztés

Ő Ray Bulgarin jobbkeze, valamint erőszakos és pragmatikus viselkedése ellenére, Timur állandóan hűséges hozzá és engedelmeskedik főnökének. Amikor Luis elkezd Raynek dolgozni, Timur Rayvel együtt elkíséri Luist segítségül az első munkáján és helikopterpilótaként, amikor megtámadják a MeTV épületét, hogy megöljék Ashvillit. Azt állította, hogy segíteni akart Luisnak a küldetésben, de nem teheti, mivel Mark Ashvilli ismeri a családját és inkább "odébb hátrál".

Halála Szerkesztés

„Mr. Ray most elrepül, szépfiú. Lekésted. Azt hiszed, hogy el fog felejteni? Te és a barátaid mind meghaltok majd.”
Timur utolsó szavai.[src]

A Departure Time c. küldetésben Luis elmegy Funlandhoz, ahol Bulgarin emberei ellenőriznek egy heroinszállítmányt. Luis megsemmisíti a heroint és megöli az oroszokat. Hamarosan Timur megérkezik a helyszínre, miközben azt mondja Luisnak, hogy elkésett, és hogy Bulgarin már készen áll, hogy a repülőtéren levő sugárhajtású kék Ghawarjával elhagyja az országot. Ezt követően Luis megöli Timurt és elmegy a repülőtérre, hogy végezzen főellenfelével. Timur a halála előtt Funlandban felfedi, hogy megpróbálta Bulgarint Luis ellen fordítani.

Személyiség Szerkesztés

Timur Ray Bulgarin jobbkeze, és annak ellenére, hogy erőszakos és pragmatikus a viselkedése, Timur örökké hű és mindig engedelmeskedik a főnökének. Úgy tűnik, hogy Timur és Ray közeli barátok, mert látható, hogy többször játszanak együtt a szabadidejükben rockzenét. Timurnak komoly hozzáállása van, mindazonáltal bosszús Luissal, aki már találkozásuk óta nem kedvelte őt és társát, Rayt sem.

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

The Ballad of Gay Tony

Apróságok Szerkesztés

  • A Timur név jelentése törökül és kelet Indonéziában "vas". Ez egy népszerű név Eurázsia nagy részén, különösen Közép-Ázsiában és a Kaukázuson. Ez azt sugallja, hogy Timur etnikailag nem orosz, hanem tagja egy török kisebbségnek. Timur neve utal egy 14. századi török uralkodóra, aki meghódította Közép-Ázsia nagy részét, az indiai szubkontinensen és a Közel-Keleten.
  • Timur eléggé rosszul beszél angolul, sok nyelvtani hibával. Ez leginkább annak köszönhető, hogy Timur nemrég költözött Amerikába.
  • Ő egy profi gitáros, ahogy az látható Ray Bulgarin küldetés jeleneteiben.
  • Nem bírja Luist és Gay Tonyt, úgy hívja őt, hogy "buznyák mester".
  • Timur más karakterektől eltérően, nem visel sisakot a motoron.
  • A gitár, amin Timur a Dropping_In... c. küldetés jelenetében játszik a híres Gibson Flying V prototípus gitárja, és azt a gitár hatást, amit Timur használ a gitárjához, kemény torzításnak hívják. Valamint Timur azt mondja, hogy 50,000 dollárba kerül a gitár, míg az eredeti Flying V körülbelül 2,000-3,000 dollárba kerül.
  • Sok DLC-s szereplőhöz hasonlóan, Timurról nincs semmiféle bejegyzés az LCPD bűnügyi nyilvántartásban, annak ellenére, követett már el bűncselekményt.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki