Fandom

GTA wiki

Thomas Stubbs

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

„Szép helyetek van Johnny. Nem hiszem, hogy a helyhez megfelelően öltöztem.”
Thomas Stubbs III.[src]

Thomas "Tom" Stubbs III egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a The Lost and Damnedben jelenik meg. Ő Liberty City egyik képviselője. Johnny Klebitz neki dolgozik.

Szerepe a játékban Szerkesztés

Kritizálja őt a média mert megpróbál egy nagy szökőárvédelmi tervet, és egy lavinafigyelmeztető rendszert csináltatni a város számára, ami fölösleges, mivel Liberty City közelébe nincsenek hegyek, így nem igényel lavinavédelmet, és egy szökőár az Egyesült Államok keleti partjánál nem nagyon fordul elő, ezért a szökőárvédelmi terv csak pénzkidobás.

Amikor Johnny először találkozik Stubbsal a Jousters Clubban, teljesen meztelenül mutatkozik, miután kapott egy masszázst, szimbolikusan kapcsolódik ahhoz a szöveghez, hogy Stubbs "A puszta személyiségét mutatja" Klebitznek abban a jelenetben. Annak érdekébe, hogy megszerezze a családi alapokat, megparancsolja Johnny Klebitznek, hogy ölje meg nagybátyját, Arthur Stubbs, aki birtokában van a család alapoknak. Johnny megöli Arthur Stubbs Dukesban a Francis International Airport, így Stubbs megszerzi a családi alapokat.

Johnny később megint Stubbsnak dolgozik, hogy néhány Alderney állami foglyot kiszabadítson. Johnny kiszabadítja őket, mielőtt még átvinnék őket az Alderney Állam Nemzetközi Fegyházába, majd Dél-Alderneyben a foglyok elmenekülnek a tengeren keresztül.

Johnny később csinálhat kisebb melókat Stubbsnak, mint például, segíteni egy elítélt CEO-nak elkerülni az FIB-t. Képeket csinálni egy zsaroló politikusról és megbütykölni Bryce Dawkins' Infernusát egy figyelő berendezéssel. Később Stubbs oda adja Johnnynak a telefonszámot, amin letudja hallgatni az autót vezető személyt, így hallhatjuk Bernie Cranet és hogy kapcsolatban áll Dawkinsal, és, hogy tetszik neki a TBoGT főszereplője, Luis Fernando Lopez és később lehet hallani Niko Bellicet, miközben harcol az LCPD-vel (mivel Bernie Nikonak adta az Infernust, miután Johnny már megbütykölte az autót).

Stubbs később segít még utoljára a Lost Testvériségnek és tájékoztatja Johnnyt, hogy Billy Grey árulást tervez, azzal, hogy tanúskodni fog a The Lost Testvériségről. Ezzel az információval a maradék The Lost Testvériség tagja támadást indít az Alderney Állam Nemzetközi Fegyház ellen, hogy Klebitzék megöljék Billy Greyt.

A küldetés után Stubbs felhívja Johnnyt és gratulál neki, hogy végre sikerült legyőzni a démonaikat, és felajánl neki egy állandó munkát, mégpedig azt, hogy a személy bérgyilkosa legyen. Ugyanakkor Johnny elutasítja Stubbs "ajánlatát" és gúnyosan kíván neki sok sikert a korrupt ügyleteihez megszakítva a kapcsolatot Stubbsal.

Küldetések, melyben megjelent Szerkesztés

The Lost and Damned

Apróságok Szerkesztés

  • Stubbs helyesen jósolta meg Ray Boccino sorsát a Get Lostban. Amikor Johnny Klebitz megfontolja, hogy üldözze Rayt, Stubbs azt mondja neki, hogy Ray egy hónapon belül vagy halott lesz, vagy börtönben köt ki. Ez előre jelzi, hogy Rayt Niko Bellic megfogja ölni, Jimmy Pegorino parancsára.
  • Stubbs azt az öltönyt hordja a Get Lostban, amit a művészi-rajzában is.
  • Stubbsnak van saját Twitter oldala, amit stubbs4liberty ismernek, amit arra használnak, hogy hirdessék a játékot.
  • Ő az első férfi karakter, aki a Grand Theft Auto sorozatban teljesen meztelenül mutatkozott.
  • Stubbs elülső zsebén látható a monogramja "TS3" és az övén meg "TS III" szöveg látható.
  • A háza csak eggyel van arrébb Yusuf Amirétől.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Thomas_Stubbs

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki