Fandom

GTA wiki

The Truth

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

„Lövés? Én hippi vagyok! Az egyetlen dolog, amit valaha lelőttem, az LSD. Hallottam egy pacákról ki felszippantotta azt egyszer. Azt gondolta, hogy az orra egy kenguru volt és a hold egy kutya volt! WOOOOO!”
The Truth

The Truth egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Háttér Szerkesztés

Truth egy öregedő hippi, aki Flint Countyban él és korábban birtokolt egy vadkenderfarmot. Ahogy egy összeesküvés elméleti szakember, Truth, látszólag jól van körültekintő összeesküvések, amik körülveszik a kormányt és kapcsolódó szervezeteket, (törvény végrehajtási ügynökségeket és a rendőrséget beleértve), mely azt okozza, hogy kérdezgeti Carlt miután küldetéseket csinált Mike Torenonak.  Truth szintén birtokol egy furgont, amit elnevezett The Mothershipnek, azaz anyahajónak, bár azt állítja, hogy utazik a csillagászati kecskéjén keresztül, Herbievel, és később megismerkedett Dwaineval és Jethroval, valamint egy elektronikai szakértővel Zeroval.

TörténelemSzerkesztés

A GTA San Andreas EseményeiSzerkesztés

Truth és Carl Johnson barátok lettek, amíg CJ Badlandson volt száműzetésben, azzal, hogy CJ segített Truthnak egy kombájn lopásában és a sajátjának a rombolásában, amikor a rendőrök felfedezték a marihuána termését és később San Fierróba menekültek. Miután CJ megvesz egy elhagyott repülőteret Las Venturas peremterületein, Truth még egyszer kéri CJ segítségét, azt akarja, hogy lopjon el a kormánytól a Jetpacket illetve később egy vonatról egy úgynevezett zöld masszát.

„ Ember...Már egy ideje! Úgy értem,leverted a rendszert! 30 éve próbálkozom ezzel,és neked sikerült. ”
Truth mondja Carlnak, miután Tenpenny meghalt

Truth később megjelenik, miután Carl és Sweet megölik Frank Tenpennyt,és bókol CJ-nek,hogy neki sikerült leverni a rendszert.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA San Andreas

Apróságok Szerkesztés

  • Truth az artworkján fiatalabbnak látszik,mert szürke helyett barna a haja,és kék a szeme barna helyett.
  • The Truth igen hasonlít Omega-ra a Grand Theft Auto Vből ,mivel mindkettő elhiszi az összeesküvési elméleteket,mindketten hippik,és mindketten azt állítják,hogy láttak U.F.O.-t.
  • A Truth becenév egy szójáték,miszerint egy összeesküvési elméletben Truth igazságért imádkozik.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/The_Truth

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki