FANDOM

Sc1ynsx7

„Lövés? Én hippi vagyok! Az egyetlen dolog, amit valaha lelőttem, az LSD. Hallottam egy pacákról ki felszippantotta azt egyszer. Azt gondolta, hogy az orra egy kenguru volt és a hold egy kutya volt! WOOOOO!”
The Truth

The Truth egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Háttér Szerkesztés

Truth egy öregedő hippi, aki Flint Countyban él és korábban birtokolt egy vadkenderfarmot. Ahogy egy összeesküvés elméleti szakember, Truth, látszólag jól van körültekintő összeesküvések, amik körülveszik a kormányt és kapcsolódó szervezeteket, (törvény végrehajtási ügynökségeket és a rendőrséget beleértve), mely azt okozza, hogy kérdezgeti Carlt miután küldetéseket csinált Mike Torenonak.  Truth szintén birtokol egy furgont, amit elnevezett The Mothershipnek, azaz anyahajónak, bár azt állítja, hogy utazik a csillagászati kecskéjén keresztül, Herbievel, és később megismerkedett Dwaineval és Jethroval, valamint egy elektronikai szakértővel Zeroval.

TörténelemSzerkesztés

A GTA San Andreas EseményeiSzerkesztés

Truth és Carl Johnson barátok lettek, amíg CJ Badlandson volt száműzetésben, azzal, hogy CJ segített Truthnak egy kombájn lopásában és a sajátjának a rombolásában, amikor a rendőrök felfedezték a marihuána termését és később San Fierróba menekültek. Miután CJ megvesz egy elhagyott repülőteret Las Venturas peremterületein, Truth még egyszer kéri CJ segítségét, azt akarja, hogy lopjon el a kormánytól a Jetpacket illetve később egy vonatról egy úgynevezett zöld masszát.

„ Ember...Már egy ideje! Úgy értem,leverted a rendszert! 30 éve próbálkozom ezzel,és neked sikerült. ”
Truth mondja Carlnak, miután Tenpenny meghalt

Truth később megjelenik, miután Carl és Sweet megölik Frank Tenpennyt,és bókol CJ-nek,hogy neki sikerült leverni a rendszert.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA San Andreas

Apróságok Szerkesztés

  • Truth az artworkján fiatalabbnak látszik,mert szürke helyett barna a haja,és kék a szeme barna helyett.
  • The Truth igen hasonlít Omega-ra a Grand Theft Auto Vből ,mivel mindkettő elhiszi az összeesküvési elméleteket,mindketten hippik,és mindketten azt állítják,hogy láttak U.F.O.-t.
  • A Truth becenév egy szójáték,miszerint egy összeesküvési elméletben Truth igazságért imádkozik.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/The_Truth