Fandom

GTA wiki

The Psycho

1 775pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Lw9k48wj.png

„A Love Fistet látni fogom égni! A Love Fist tönkretette az életemet!"”
A Psycho.[src]

The Psycho egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakterként jelenik meg a Grand Theft Auto: Vice City-ben.

Leírás Szerkesztés

Megszállottan üldözi a Love Fist zenekart azzal a céllal, hogy megölje annak gy tagját. Célja elérése érdekében női ruhába öltözik, hogy így kerüljön közelebb a bandához. Terve megvalósításában Tommy Vercetti megakadályozza és látszólag megöli őt. A látszat ellenére, ezt az esetet túléli és robbanószerkezetet helyez el a Love Fist limuzinjának alvázára. Miközben Tommy megpróbálja az úton tartani a járművet és Vice City utcáin száguld, a banda hatástalanítja a bombát. A sikertelen gyilkossági kísérletei után a Psycho végleg eltűnik.

Apróságok Szerkesztés

  • A Psycho Killer küldetésben azt állítja, hogy a Love Fist tönkretette az egész életét, majd a Publicity Tour küldetésben már azt mondja, hogy adott a bandának egy esélyt, hogy a barátai legyenek, de azt továbbra sem árulja el, hogy hogyan tették tönkre az életét.
    • Bár Tommy Vercetti bizonyíthatóan megöli őt a Psycho Killer c. küldetésben, mégis életben marad és része lesz a Publicity Tour küldetésnek is. Néhányan ezt utalásnak tekintik, hogy a Psycho esetleg halhatatlan.
  • Bár The Psycho elvileg amerikai származású mégis észak-angliai hanghordozással beszél, ahogyan az a Psycho Killer és a Publicity Tour küldetések mindegyikében hallható.

Galéria Szerkesztés

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki