GTA wiki

The Pacific Standard Job

HEIST
The Pacific Standard Job
GTA-Heists-Update2.jpg
Játék: Grand Theft Auto Online
Megbízó: Lester Crest
Helyszín: Downtown Vinewood
Szereplők: 4 GTA Online Főszereplő
Set-up ára: $100,000
Célpont: A Pacific Standard Public Deposit Bank kirablása
Küldetés elbukik, ha:
Rendőrök riasztása a bank elérése előtt
Nem érik el a Dinghyt időben
Játékos meghal
Jutalom:
• ­$500,000 (Easy)

• ­$1,000,000 (Normal)
• ­$1,250,000 (Hard)
• ­Smooth Sailing Award
• ­Dead Presidents Achievement/Trophy
• ­All In Order Award (választható)
• ­Loyalty Award (választható)
• ­Criminal Mastermind Award (választható)

Elérhetővé válik: Lectro
Előfeltétele: Pacific Standard - Hack
Pacific Standard - Convoy
Pacific Standard - Bikes

„Takarítsátok ki a Pacific Standard Bank fő fiókját a Vinewood Blvd.-on. Rontsatok be, irányítsátok a tömeget, törjétek fel a széfet, és vigyétek, amit csak találtok, majd lépjetek le a motorokkal.”
Leírás

A The Pacific Standard Job a Pacific Standard fináléja, amely az ötödik heist a Grand Theft Auto Online-ban.

Leírás Szerkesztés

A játékosok a legnagyobb heist végéhez értek, ahol a játék már nem játék. Komoly vezetési és lövészi tapasztalatra lesz szükség a végrehajtásához. Először is a játékosoknak el kell jutniuk a bankhoz, úgy, hogy nem kapnak körözési szintet. Ezután szerepüknek megfelelően kell cselekedniük:

Hacker Szerkesztés

A Hacker a bankban megvárja, amíg a Demolition áttöri a két biztonsági ajtót. Ezután a széf ajtaját kell meghackelnie a Brute Force app-pal. Ha bejutottak, a Demoval összegyűjtik a pénzt.

Demolition Szerkesztés

A Demolition feladata a biztonsági ajtók zárainak áttörése a hőbombákkal. Az első két ajtó után kiszedi az alsó szinten az őröket és védi a Hackert az esetlegesen támadó további őröktől. A széf kinyitása után a harmadik biztonsági ajtót is áttöri és összeszedi a pénzt a Hackerrel.

Crowd Control Szerkesztés

A Crowd Control feladata most is egyszerű: félelemben kell tartaniuk a bankban tartózkodókat. Ha a másik két játékos összeszedte a pénzt, irány a bejárat.

TIPP az ijesztéshez:
  • Minél nagyobb fegyverrel (pl. Combat MG, Minigun) kell a fejükre célozni és nem kell lőni!
  • Néha melléjük lőni, de csak pisztollyal vagy gépfegyverrel. Shotgunnal óvatosan, mert szórtan lőnek és egy lövés elég a halálhoz, robbanó tölteteket pedig értelmetlen lőni.

A rablás után Szerkesztés

A játékosok összegyűlnek az ajtón belül, közben a rendőrség ugyanezt teszi az ajtón kívül. A kirontás során érdemes nagyobb pusztítóerejű fegyvereket bevetni, mint a Minigun, az MG vagy a Rocket Launcher. A pénzt hordó játékos(ok) a terep tisztítása során maradjanak bent, hogy addig se veszítsenek pénzt. Ha tiszta a terep, irány a közeli sikátor, ahonnan irány a Lectrok rejtekhelye. Közben rendőrök jönnek a sikátorban, egy játékos hátulról fedezzen.

Motorra szállva a menekülés közben a következő dolgokra kell figyelni:

  • Ha a játékosok nem külön motorral mennek, hanem ketten ülnek egyre, akkor több rendőr, köztük FBI Grangerek fogják üldözni őket.
  • Az óvatos vezetés létfontosságú, mert aki leesik, annak szinte biztosan vége, mert a rendőrök Pump Shotgunnal támadják majd a játékost, míg az a motorját keresi.
  • Nem mindig a padlógáz a legfontosabb, időben kell tudni lassítani, rendőrautókat kikerülni.
  • Van egy ugrató mindjárt a menekülőút elején, de nem érdemes használni, mert az érkezési felén vagy áll, vagy bekanyarodik egy autó, így mindjárt a kezdésnél le lehet esni.

Ha a játékosok a kanyonba értek, a hegyet megkerülve le kell ugraniuk egy hídról, és ejtőernyővel megközelíteni a Dinghyt, majd a folyón elmenekülni.

FeladatokSzerkesztés

Mindenki Szerkesztés

  • Menjetek a Pacific Standard Bankhoz.
  • Lépjetek be a bankba.

Crowd Control Szerkesztés

  • Irányítsd a tömeget és ne öld meg őket

Hacker Szerkesztés

  • Hackeld meg a zárat

Hacker/Demolition Szerkesztés

  • Gyűjtsd be a pénzt

Mindenki (folytatás) Szerkesztés

  • Találkozz a csoporttal a bejáratnál
  • Hagyjátok el a bankot
  • Kövesd a menekülőutat
  • Menj a kanyonba
  • Menj a hídhoz
  • Ugrass le a szikláról és ejtőernyőzz
  • Szállj be Dinghybe
  • Menjetek a Dinghyvel a tengerre

Elite Challenges Szerkesztés

  • Teljesítsétek a finálét 10:15 alatt
  • NOOSE-t ne riasszák
  • Senki ne haljon meg

TippekSzerkesztés

  • Lehetőség van arra, hogy csak egy játékos pakolja be az összes pénzt, ami leegyszerűsíti a dolgokat. Így ugyanis csak egy embert kell védeni, és kevesebb pénz fog veszni.
  • Habár hivatalosan a 4 Lectro a menekülő jármű, a játékosok bármivel menekülhetnek. Ha szert tudnak tenni egy autóra - akár rendőrautóra -, sokkal védettebbek lesznek az ütközések és lövések ellen.
  • Nem kell végigjárni a teljes menekülőutat alagúttal, ugratással, ejtőernyőzéssel (bár tény, hogy ekkor körözés nélkül lehet elérni a csónakot). Ha letérnek az útról pl. a kanyonnál a csónak felé, akkor a GPS automatikusan átáll majd a csónakra.
    • A sárgával jelölt menekülőút sem kötelező irány. Jó választás lehet helyette pl. a nyugati parti autópálya
    • Vízen is lehet menekülni, ha a játékosok eljutnak a Del Perro Móló tövében parkoló Seasharkokhoz. Ezekkel egyenesen a Dinghyhez lehet jutni - persze rendőri ellenállásra ekkor is kell számítani.

VideóSzerkesztés

GTA Online Heist 5 - The Pacific Standard Job - Finale (Elite Challenge & Criminal Mastermind)17:14

GTA Online Heist 5 - The Pacific Standard Job - Finale (Elite Challenge & Criminal Mastermind)

Érdekességek Szerkesztés

  • A rablás sokban hasonlít a "Three Leaf Clover" rablásra a Grand Theft Auto IV-ből
  • Elméletben ez a heist hozza a legnagyobb bevételt minden GTA Online heist és küldetés közül, ám a bank elhagyása után a bevétel folyamatosan csökken, ahogy a pénzt hordó játékosok sérülnek. Ugyanúgy, ahogy a The Paleto Scoreban. Checkpointtól folytatás esetén visszaáll az összeg, de így is rengeteg pénzt veszíthet egy ügyetlenebb csapat. A végleges összeg 55% alá nem csökken, így viszont csak annyi a bevétel, mint a The Humane Labs Raid során, ezért érdemes inkább újraindítani a finálét - és esetleg új taktikát választani-, hogy több pénz maradjon meg.
  • Az átvezető videóban, amikor az LSPD kiér a bankhoz, a rendőrautóknak egyedi a szirénája, ami normális játék során nem hallható. Ugyanez az egyedi szirénahang hallható a "The Paleto Score" során.
  • Ha az egyik játékos megöl egy túszt, az alkalmazottak beriasztanak. A heist ettől nem bukik, de a rendőrök mellett a NOOSE is megjelenik a helyszínen. Ettől a motoros menekülés is nagyságrendekkel nehezebb lesz, és az Elite Challenge is bukik.
  • Az Ill-Gotten Gains Part 1 frissítés előtt ha az egyik játékos megvette a 0604 Las Lagunas Boulevard rejtekhelyet, hozzáférhetett a garázsában tárolt páncélozott Kurumához.