GTA wiki

The Fleeca Job

KÜLDETÉS
The Fleeca Job
Gta5kuruma.jpg
A csapat a betörés előtt
Játék: Grand Theft Auto Online
Küldetést adja: Lester Crest
Helyszín: Chumash
Szereplő(k): 2 GTA Online főszereplő
Előkszületek ára: $5,750 (Easy)
$11,500 (Normal)

$15,812 (Hard)
Első alkalommal ingyen van.

Cél: Safety Deposit Box 167
Sikertelen, ha:
Ha a Cargobob nem tudja felvenni a kocsit a hídon

A csapat kifogy az életből
Egy szemtanú meghal
Banki alkalmazott megnyomja a riasztót.

Jutalom:
$57,500 (Easy)
$115,000 (Normal)

$158,120 (Hard)

Elérhetővé teszi: Prison Break
Kuruma
Kuruma (Armored)
Gas Mask
Head for Heists Jutalom
Feltétele: Fleeca Job - Kuruma

The Fleeca Job az első Heist, a Fleeca Job fináléja a Grand Theft Auto Onlineban.

LeírásSzerkesztés

Lester Crest megbízásából egy két játékosból álló csapatnak kötvényeket kell ellopnia a 167-es páncélfiókból a Great Ocean Highwayen található Fleeca bankfiókból.

Az előészítő küldetések után külön feladatot kapnak: egy kasszafúró (Driller) és egy sofőr (Driver). A Sofőr elviszi a Fúrót a Fleeca Bankhoz a lopott páncélozott Kurumaval, míg a fúró meghackeli a a biztonsági rendszert egy hackelő minijátékkal, amit már az előző küldetésben kipróbálhatott. Itt is három szinten kell feltörni a rendszert, de lényegesen bonyolultabb az útvesztő, mint a próba verzióban. A feltörés után a telefonban új ikon jelenik meg, ami kinyitja a széfet.

Megérkezés után felveszik a maszkjukat és bemennek a bankba.

Míg a Sofőr kilövi a négy kamerát és fegyverrel sakkban tartja a szemtanúkat, a Fúró a széfben fúrja meg a 167-es fiókot.

A fiók feltörése után 3 csillagos körözési szintet kapnak a betörők. A kurumával menekülésbe kezdenek, Lester a Zancudo Bridgehez irányítja őket. Több úttorlaszon áttörve a hídnál egy Cargobob várja a játékosokat, ami az alagút elérése előtt felemeli őket.

Ezután a két játékos egy átvezető videóban látható, ahogy a Tequi-la-la bárban ünnepel.

A küldetés feladataiSzerkesztés

  • Go to Lester's Factory / Menj Lester Gyárába
  • Get in the Kuruma / Szállj be a Kuruma-ba

Driver (sofőr)Szerkesztés

  • Take the driller to Fleeca Bank /Vidd a kasszafúrót a Fleeca Bankba
  • Wait for the Driller to unlock the vault / Várj, amíg a Fúró kinyitja a széfet
  • Put on a mask / Tedd fel a maszkot
  • Enter the bank / Manj be a bankba
  • Take out the cameras / Lődd le a kamerákat
  • Control the witnesses / Tartsd fel a szemtanúkat
  • Go to the Pickup Point / Menj a felvevő ponthoz
  • Drive under the Cargobob / Vezess a Cargobob alá

Driller (kasszafúró)Szerkesztés

  • Go to Fleeca Bank / Menj a Fleeca Bankhoz
  • Unlock the vault / Nyist fel a széfet (a telefonnal)
  • Put on a mask / Tedd fel a maszkot
  • Enter the bank / Menj be a bankba
  • Go to the safety deposit box / Menj a páncélszekrényhez

Elit kihívásSzerkesztés

  • Heist teljesítése 5:20-en belül
  • Egyik játékost sem lövik le
  • Jármű sérülés 6% alatt

Az elit kihívás teljesítéséért plusz $50,000 a jutalom.

Hibák Szerkesztés

  • A PS3 és Xbox 360 verzióban a Cargobob néha mágnes nélkül jelenik meg, így nem tudja felvenni az autót.
    • Ha ekkor a játékos kilép freeroam módba, még fél óráig nem kezdheti újra a küldetést, mert LEster azt mondja, hogy megcsinálta már - de nem fizet érte.

GallerySzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ez a legkönnyebb heist finálé, ahol a "Can't Touch This" trófea megszerezhető - a játékosnak csak arra kell figyelnie, hogy a rendőrök ne lőjék meg.
  • Eddie Toh most először jelenik meg a GTA Onlineban, mint menekülő pilóta, ami azt sugallja, hogy már jóval a GTA V eseményei előtt is együtt dolgozott Lesterrel.
  • A küldetés azon része, ahol a Cargobob felemeli a Kurumát hasonlít a Grand Theft Auto: Vice City Stories High Wire küldetésére. ahol Victor Vance emeli fel egy Maverickkel Diego Mendezt egy Sentinel XS-el együtt A különbség, hogy ott a játékos vezette a helikoptert, míg a Fleeca Jobban a játékost veszik fel.