Fandom

GTA wiki

The Big Ear

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Masszív műholdas berendezés. Itt csak A Nagy Fülnek hívják. A cuccból áradó sugárszennyezés miatt a helyiek gyakran születnek fül nélkül.”
GTA San Andreas Weboldal.

1000px-TheBigEar.jpg

A "Nagy Fül" San Andreas Államban.

A The Big Ear (A Nagy Fül) egy nagy rádióteleszkóp Bone Countyban. A hatalmas létesítmény a környező sivatagos táj kiemelkedő látványossága, amit már mérföldekről látni lehet. Valószínű, hogy erős sugárzást bocsájt ki, a helyiek gyakran fül nélkül születnek miatta - legalábbis a San Andreas weboldala szerint, mivel a neve szerint "Fül" tehát fülelnie kell, ahogy az eredetije (lásd lejjebb) sem sugároz jeleket, hanem "hallgatja" azokat.

A "Nagy Fül" mind névben, mind kinézetben az Ohio Állami Egyetem SETI projektjének rádióteleszkópjára hasonlít, melyet földönkívüli rádióhullámok észlelésére, vételére készítettek.

JárművekSzerkesztés

  • Sandking - Az antennatányér alatt, az elkerített részen belül. Ez az egyetlen hely a játékban, ahol megtalálható.
  • Különböző járművek találhatóak a antenna melletti parkolóban, általában Rancher, Freeway, Sanchez és Wayfarer.

TárgyakSzerkesztés

  • Infravörös szemüveg - Az antennatányér alatt, a Sandking előtt (csak a Black Project küldetés után).
  • Ejtőernyő - Az antenna tetején. Ha a játékos felmegy a toronyba, onnan a tetejére teleportálódik.
    Parkesanim.gif

    A "Nagy Fül" a valóságban.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • K Rose valahonnan a közelből sugároz.
  • A Dam and Blast küldetésben a használt Nevada repülő a Big Ear közelében csapódik be.
  • Barbara Schternvart beszél egy repülőbalesetről a területen, valószínűleg az előbb említett Nevadára gondol.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/The_Big_Ear

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki