Fandom

GTA wiki

Teddy Benavidez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Azok geci öregek. Végük van bolond.”
Teddy Benavidez utolsó szavai.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Teddy Benavidez egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban és megjelenik kisebb karakterként a Grand Theft Auto IV-ben.

Életrajz Szerkesztés

Teddy Benavidez egy huszonnyolc éves dominikai drogkereskedő, aki Galveston Ave, Northwood, Liberty City egyik lakosa. Ő a Pegorino család üzlettársa, akik felajánlják neki a védelmet. 2008-ra azonban a két banda kapcsolata megromlik. Benavidez egyik barátja Ray Boccino, aki a Pegorino család kapitánya volt, viszont a férfi nem fizette vissza a tartozásait Raynek. Ray béreli Niko Bellic-et, hogy végezzen Benavidez-zel.

Niko elmegy Teddy utolsó ismert tartózkodási helyére, Northwood-ba, ahol kihallgatja (és megölheti) Alonzót. Ha Niko, Alonzót életben hagyja, az ürge felhívja Teddy-t, miután Niko besétál az épületbe, hogy figyelmeztesse őt és a többi bandatagot, Niko érkezéséről.

Miután Niko keresztülszáguld Teddy bandáján, sarokba szorítja Teddy-t az épület tetején. Niko le tudja lőni Teddy-t vagy megtudja közelíteni őt úgy, hogy leesen az épület tetejéről egyenesen a ház kertjébe.

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Benavidez
Keresztnév:Teddy
Kor:28
Születési hely:Dominikai Köztársaság
Horvátozás:
  • A northwood-i dominikai utcai bandák és az Alderney központú Pegorino bűnszervezet tagja.
Bűntények:
  • 1999 - Heroin birtoklása
  • 2002 - Autólopás
  • 2004 - Merénylet
Megjegyzések:
  • Dominikai díler és tolvaj.
  • Alderneyban működött a Pegorino bűnszervezet védelme alatt. Megromlott velük a kapcsolata.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki