Fandom

GTA wiki

Technical

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Technical
Techincal-GTAO-Front.png
Technical a GTA Onlineban.
(Hátsó nézet).
Típus Fegyveres civil jármű
Kivitel Kétajtós fegyveres pickup
Férőhely 3 (sofőr, utas, lövész)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
Gyártó Karin
Ára $950,000
(Warstock Cache & Carry)
Változatok Rebel

„Just when you thought pickup trucks couldn't get anymore hillbilly, someone put a big ol' gun on the back of one. Celebrate your right to bear arms and your right to guzzle gas at exactly the same time.”
Warstock Cache & Carry leírás

A Karin Technical egy kétajtós kisteherautó (pickup) a Grand Theft Auto Online-ban. A Rebel módosított változata: a platóra gépágyút szereltek.

KinézetSzerkesztés

A Technical kinézete - akárcsak a Rebel - nagyon emlékeztet a negyedik generációs Toyota Hiluxra.

A játékban nagyjából megegyezik a Rebellel, csak a platóra szerelt DShK gépágyú megléte, a nagyobb rács az elején és az alját védő fémlemez, amiben különbözik az eredeti járműtől.

A sima Rebeltől eltérően a Technical mindig rozsdás állapotban vásárolható csak meg.

TeljesítménySzerkesztés

A gépágyút leszámítva a Technical teljesítményadatai megegyeznek a Rebelével.

Az utakon viszonylag jó gyorsulása és végsebessége van, felveszi a versenyt kategóriája több tagjával. A kanyarokban meglepően stabil, nem "dől be".

Terepen a Technical (és a Rebel) az egyik legjobb választás. A legmeredekebb lejtőket is könnyedén megmássza, a felborulás esélye ugyanakkor nagyon kicsi. Erős motorjának köszönhetően terepen is relatíve nagy sebességre képes, míg felfüggesztése stabillá teszi, a nagyobb eséseket is tompítja, így a jármű nagyon keveset sérül.

FegyverzetSzerkesztés

A Technical hátulján egy 12.7mm-es gépágyú csücsül, ami halálos mind a járókelőkre, mind a páncélozatlan civil járművekre. Kísérő jármű szerepre ez ideálissá teszi. Mivel a más rögzített ágyús járműveknél szokásos .50-es kalibernél nagyobbal van felszerelve, 1-2 lövésből leszed minden játékost és járókelőt, a helikopterek és járművek sem bírnak többet kb. 20 golyónál.

Az ágyú körbeforgathatósága és emelési szintje egyaránt kiváló védelmet ad helikopterek és üldöző autók ellen. Minden előnye ellenére a lövész szinte teljesen védtelen és borulás esetén kieshet a járműből (az meg rá).

HelyekSzerkesztés

KépekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A technical szót az eredetileg civil, de felfegyverzett járműre használják, melyet nem hivatalos hadseregek alkalmaznak előszerettel.
  • A valóságban a Toyota Hilux is gyakran kap egy géppuskát a hátára és fegyvers konfliktusokban vetik be, általában lázadó erők.
  • A Technicalhoz hasonló gépfegyveres pickupok láthatóak a "Rambo" sorozatban - talán ezek is ihlették a járművet.
  • A Technical nem parkolható be a játékos garázsába, a Pegasust kell hívni, és elmenni érte egy pontra.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki