FANDOM

Adb4lokc.png

„A forrásunk a rendőrségnél tájékoztatott minket, hogy a vezetőik közül az egyik furcsa módon egy titkos zsaru! Az ő autója haszontalan tehát egy indikátorral megcímkéztük azt. Érd el, hogy vérezzen!”
Asuka Kasen Tenneről.

Tanner egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplőként jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben).

Tanner egy beépített rendőr, a Liberty City rendőrkapitányságnál. Ő nem beszél a megjelenése alatt.

HáttérSzerkesztés

Tanner született és nőtt fel az Egyesült Államokban, és egy bizonyos pontnál fogva, csatlakozott a Liberty City-i rendőrkapitánysághoz, később egy titkos tisztviselő lett. Később a Yakuza társvezetőjének, Asuka Kasennek a sofőrje lett.

GTA III eseményeiSzerkesztés

HalálaSzerkesztés

Asuka később felfedezte, hogy Tanner egy beépített nyomozó ezért felbérelte Claudét, hogy ölje meg őt Staunton-sziget utcáin. Asuka hagyott egy feljegyzést Claudénak és elmondta neki, hogy megtalálta Tannert, Kenji kaszinójában. Amikor Claude megérkezett a kaszinóhoz, Tanner meglátta őt, oda futott az autójához és megpróbált elmenekülni, de Claudénak sikerült őt megölnie.

Hivatkozások a "Driver" sorozatraSzerkesztés

Tanner neve utalás a Driver főszereplőjére, John Tannerre, akire szintén hivatkoznak a Grand Theft Auto: Vice Cityben és a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA III

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Tanner

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki