Fandom

GTA wiki

TV műsorok a GTA IV-ben

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Panoramic-GTA4-television.jpg

CNT csatorna a GTA IV-ben.

A sorozatba a Grand Theft Auto IV hozta be a TV nézés lehetőségét, amit a legtöbb rejtekhelyen megtehetünk. Ez a funkció a játékmenet szempontjából teljesen felesleges, csak egy a sok lehetőség közöl, amivel múlathatjuk az időnket a játékban.

LeírásSzerkesztés

Minden televízión három egyszerre futó csatornát nézhetünk (Weazel, CNT, és a Közszolgálati Televíziót (Public Broadcasting Corporation)); a csatornák azonban nincsenek sorszámozva, így egy konkrét műsort megtalálni a véletlen műve. A legtöbb műsor időeltolással megy, így előfordulhat, hogy míg az egyik csatornán épp befejeződik, a másikon épp akkor indul el.

Ez a funkció a kiegészítőkben is jelen van, kiegészülve híradóval és reklámokkal. Ezen műsorok elérhetősége attól függ, mely kiegészítővel rendelkezik a játékos, akárcsak a :

  • A DLC-knél a meglévő műsorok és reklámok a GTA IV-ből és a korábbi DLC-ből jelen lesznek az új kiegészítőben is és viszont.
  • Az EFLC-ben a TLAD és a TBOGT tartalmai csak a kiegészítőkben érhető el.

Miközben minden rejtekhelyen van TV, a The Lost and Damned-ben a játékos csak a Lost MC Clubhouse-ban levő TV-t használhatja a "Get Lost" küldetésig, a The Ballad of Gay Tony-ban van egy TV a Luis' rejtekhelyen.

GTA IV-ben van további két csatorna, a CCC és az X, melyek léteznek a játékban, de nem nézhetőek a TV-n.

Nézhető műsorokSzerkesztés

WeazelSzerkesztés

A Weazel a Fox Broadcasting Company paródiája.

CNTSzerkesztés

A CNT vagy a CNN (hír) vagy a TNT (film) csatorna paródiája - valószínűleg a kettő keveréke, mivel hírműsora is van.

CNT utalás a "cunt" (vagina) szóra.

Public Broadcasting CorporationSzerkesztés

A Közszolgálati Televízió (Public Broadcasting Corporation, PBC) a PBS', esetleg a BBC paródiája.

  • A History of Liberty City. A műsor két részből áll: az első rész a GTA IV-ben, a második a TLAD és TBOGT kiegészítőkben.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A legtöbb műsort a játék bétafázisában csinálták.
  • A The Lost and Damnedben van egy bug, hogy a végigjátszás után is lehet TV-t nézni: egy helikopterrel landoljunk a Lost MC Clubhouse tetején. Menjünk a tetőn arra a helyre, ahol a TV van a tető alatt. A játék felajánlja a TV nézést. Ezután már csak két módon juthatunk ki: vagy megöljük magunkat, vagy visszatöltnk egy korábbi mentést. Ezt a bugot kijavították az Episodes from Liberty Cityben.
  • Másik módja a TV nézésnek mind az alapjátékban, mind a kiegészítőkben, ha a Bohan rejtekhely nincs megnyitva. A bejárati ajtó zárva lesz, de a hátsó ajtón be lehet menni, és bármikor lehet TV-zni.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/TV_Shows_in_GTA_IV

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki