Fandom

GTA wiki

T20

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
T20
T20-GTAV-front.png
Egy T20 a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós hiperautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V [DLC]
Grand Theft Auto Online [DLC]
Gyártó Progen
Ára 2.200.000$ (Legendary Motorsports)

A Progen T20 egy kétajtós hiperautó, mely megjelenik a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Online-ban az Ill-Gotten Gains Part 2 frissítés részeként.

LeírásSzerkesztés

A T20 alapját a McLaren P1 adja, ez a hátsó részről lehet a legszembetűnőbb, pontosabban a hátsó lámpákról, a hátsó lökhárítóról és a légterelőről. A fényszórók és az első lökhárító szintén McLaren modellről, de a P1 helyett inkább az MP4-12C-ről lehet ismerős.

A motorháztető, valamint a fényszórók elhelyezkedése a Tushek 600-éra (utóbbi a Falcon F7-ére is) hasonlít. A hátulja szinte teljesen úgy néz ki mint a P1-é, bár a kipufogók és a hátsó porlasztó inkább a Ferrari 488 GTB-ről lett mintázva.

Ez az első olyan autó a sorozat történetében, mely ún. "pillangó ajtóval" van felszerelve. Emellett helyet kapott hátul egy mechanikusan működő légterelő, mely durván 64 KM/H-nál emelkedik fel.

TeljesítménySzerkesztés

T20-GTAV-RSCStats.png

A teljesítménystatisztikák a Rockstar Games Social Club-on.

A T20-nak lenyűgöző gyorsulása, és igen magas végsebessége van. Gyors irányíthatóságának hála remekül lehet autópályán kerülgetni az autókat, bár nagy forgalomban már könnyen baleset történhet, mert gyakran nem reagál túl jól. Körülbelül 64 KM/H-nál működésbe lép a mechanikus légterelő, ami javít a kocsi aerodinamikáján. Fékezéskor előredől, megnövelve ezzel fékezési erejét, ami már az autó összkerék-meghajtási rendszerének köszönhetően is nagyon jó.

Motorja egy erős, magas fordulatszámú V8-asnak néz ki, csak úgy mint valódi másának, a McLaren P1-nek, habár hangja és óriási ereje inkább egy V12-esre hasonlít. Alumíniummal van körbevéve, hogy szabályozza a motor hőmérsékletét. Az oldalsó szívócsonk mellett intercooler is van, ebből kiindulva a kocsi valószínűleg turbófeltöltővel is fel van szerelve. Pontosan ugyanolyan motormodellje van, mint a Cheetahnak, az Osirisnek és a Turismo R-nek.

LelőhelyekSzerkesztés

  • Elérhető a játékos garázsában egyjátékos módban (csak a játék last-gen kiadásában).
  • Megvásárolható a Legendary Motorsports weboldalán 2.200.000$-ért (csak a játék next-gen kiadásban, illetve a GTA Online-ban).

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A T20 alapértelmezett rádióállomása a Non-Stop-Pop FM.
  • A T20 neve a P1 kifigurázása lehet, valamint egy utalás arra, hogy a "T" az Angol ABC-ben a huszadik betű.
    • Valószínűleg még a Tushek T600 nevét is parodizálhatja, mivel abban is van "T" betű és egy szám.
  • Mivel nagyon alacsony hasmagassága és ék alakú eleje van, néhány kocsit, például a Dundreary Landstalkert képes felborítani, ha a játékos nagy sebességgel belehajt. Ugyanez jellemző a Cheetahnál és a Turismo R-nél is.
  • A T20-on van egy F1-stílusú LED féklámpa, bár ez nem működik.
    • Ha a T20 szélvédőit lesötétítjük, a féklámpa automatikusan 'limo' típusú fóliázást kap. Ugyanez történik a Furore GT fényszóróival is.
  • Ha túlságosan megrongálódik a T20 hátulja, a légterelő teljesen tönkremehet. Ez azt jelenti, hogy többé nem fog felemelkedni, amitől a kocsi alulkormányozottabb, valamint gyengébb fékezésű lesz.
  • A játék last-gen kiadásában a Progen kormány embléma hibás helyen van, ugyanis a kormány közepétől feljebb helyezkedik el.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki