Fandom

GTA wiki

T-Bone Mendez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

FIGYELEM: Ez a szócikk spoilert tartalmaz! Csak saját felelősségre!
Sc1ynsx7.png

„Azt hiszed, hogy baszakodhatsz velem? Szétlövöm a fejedet, és megerőszakolom és megölöm a családodat, te kígyó. Azt hiszed, hogy kibaszottul baszakodhatsz velem, és átbasztál? Tudtam, hogy csak kurvára játszadozol, kezdő.”
"T-Bone" Méndez[src]

T-Bone Méndez egy karakter a Grand Theft Auto-sorozatban, aki az egyik főkarakter és egy kisebb főellenség a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Az ő szinkronhangja Kid Frost, aki megjelenik a Radio Los Santosban a La Raza című dalban.

ÉletrajzSzerkesztés

HáttérSzerkesztés

T-Bone Mendez életének háttere többnyire ismeretlen. T-Bone ismeretlen időben csatlakozott a San Fierro Rifához, és bizonyos idő elteltével a banda vezetőjévé vált. Az irányítása alatt a banda összetűzésbe került a Varrios Los Aztecas mexikói bandával. Érdemes tudni, hogy Mendez megölte Cesar Vialpando két barátját.

A GTA San Andreas eseményeiSzerkesztés

Csatlakozás a Loco Egyesülethez, üzletek RyderrelSzerkesztés

„Ez a srác T-Bone Mendez. Ő az izomagy.”
Guppy.

TBJF5-1-.png

T-Bone megjelenik a találkozón.

1992-ben T-Bone egyike lett a Loco Egyesület három tagjának, Mike Toreno és Jizzy B. mellett. Mendez az izomagy és az igazságosztó, valamint a védelemért felelős a szervezetben. Mendez egy izmos ember és másokkal szemben nagyon bizalmatlan, emiatt kissé paranoiás is.

A játék bevezetője alatt lehet látni, ahogy Mendez véresre vert egy férfit (aki kinézetre nagyon hasonlít Cesar egyik barátjára, Jose-ra). Mendez elsőként a Photo Opportunity c. küldetésben jelenik meg, ahol Carl és Cesar egy fényképezőgéppel lefotózza őket egy épület tetejéről az út túloldalán a vidéki Angel Pine-ban.

Munka Carl JohnsonnalSzerkesztés

„Horale, pajtás.”
T-Bone Carlnak.

TBJF11-1-.png

T-Bone beszélget Jizzyvel.

Carl Johnson és Mendez legelőször a T-Bone Mendez c. küldetésben találkoznak egymással, ahol Jizzyvel társalog a klubjában. Később ismét találkoznak, hogy megmentsék Mike Torenót, mivel foglyul ejtették őt a Da Nang Boys banda tagjai egy teherautó hátuljában. Nem sokkal ezután T-Bone nem bízik Carlban, emiatt az Outrider misszióban egy pisztolyt tart a fejéhez, hogy megfélemlítse őt, és azt állítja, hogy ő egy "köcsög". Ennek ellenére Carl nem vallja be neki az igazságot.

HalálaSzerkesztés

„Mendez, látlak, te Rifa faszszopó!”
Cesar Vialpando, mielőtt megölné Mendezt.

640px-Pier69mission-GTASA5-1-.jpg

Carl és Cesar megölik Mendezt.

T-Bone következő és egyben utolsó alkalommal megjelenik a Pier 69 c. küldetésben. Itt Carl már a Loco Egyesület ellen fordult, és megölte Jizzy B.-t, valamint megpróbálja elpusztítani az egyesületet, hogy megállítsa a crack beáramlását Los Santosban, ezáltal megakadályozza a drogügyleteket Big Smoke crack birodalma és az utcai bandák között. Carl és Cesar a Triádok segítségével megölnek sok Ballas és Rifa gengsztert. Ezután végeznek Mendezzel, akit agyonlőnek a mólónál és a holtteste belezuhan a vízbe.

ApróságokSzerkesztés

Küldetések, melyekben megjelenikSzerkesztés

GTA San Andreas

GalériaSzerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki