Fandom

GTA wiki

Szövetségi Nyomozóiroda

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

FIB logo.png

Az FIB logója a GTA IV-ben.

A Federal Bureau of Investigation (FBI), vagy a Federal Investigation Bureau (FIB), a Grand Theft Auto IV-ben és a Grand Theft Auto V-ben a valós FBI bűnüldözési hivatalt alakítja.

LeírásSzerkesztés

GTA III — GTA Vice City StoriesSzerkesztés

Az FBI egy bűnüldöző szerv, ami három szinten keresztül üldözi a játékost. Az FBI csak akkor jelenik meg, ha a játékos elérte az ötcsillagos körözést, azonban ha a hatosat is eléri, a hadsereg is üldözni fogja.

Az FBI ügynökök kék színű dzsekit viselnek, "FBI" felirattal a hátulján, ez majdnem mindegyik GTA III korszakjátékban benne van (kizárólag a GTA III-ban). A Grand Theft Auto: Vice City Storiesban, fekete mellényt viselnek szürke inggel, aminek a hátulján FBI felirat látható. Az FBI ügynökök jól fel vannak fegyverkezve, és a járműveik általában rendkívül gyorsak. Egy FBI autóban négy ügynök szokott ülni, és mivel ők jó fegyveresek; így nagyon pontosan tudnak lőni, ennek eredményeképpen hamar megölik a játékost. A Grand Theft Auto III-ban kivéve, ők MP5-öt használnak, és mikor megöltek minket, átváltanak AK-47-re vagy pisztolyokra.

FBI Offices.jpg

Egy FBI épületnek a központja.

A GTA III-ban és a GTA Liberty City Storiesban, a központjukat megtalálhatjuk Torringtonban, Staunton-szigeten, Liberty Cityben.

ApróságokSzerkesztés

640px-GTA 5 Screenshots 04 121112102727.jpg

Az FIB központja a GTA V-ben.

GalériaSzerkesztés

ÜgynökökSzerkesztés

JárművekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki