FANDOM

Sc1ynsx7

Sean "Sweet" Johnson az egyik főbb szereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban. Ő a főszereplő, Carl Johnson bátyja és a Grove Street Families vezetője.

Életrajz Szerkesztés

Korai Élete Szerkesztés

Sweet 1966-ban született Los Santosban. Sweet a Grove Street Families vezetője, aminek a Los Santosi Ganton a központja. Ő Beverly Johnson és Marulete Johnson legidősebb fia és Carl, Kendl és Brian Johnson bátyja. Sweet-nek van egy névtelen barátnője, aki két küldetésben megjelenik. A Johnson házban született, a család egykori és jelenlegi otthonában. Később ő lett a Grove Street Famlies vezetője. Sweet gyermekkorában találkozott Ryder-rel és Big Smoke-kal, akikkel később nagyon jó barátok lettek és ők is a banda tagjai lettek.

A GTA San Andreas Eseményei Szerkesztés

1987-ben Brian meghalt egy balesetben, Sweet ezért Carl-t hibáztatta, aki ezért Liberty City-be ment.

Sweet bandája elkezd gyengülni, amikor a kábítószerek megérkeznek és elterjednek Los Santosban, illetve A Ballas és Los Santos Vagos bandák is erősödnek emiatt.

1992-ben a Ballas megölte az anyját, Beverly Johnson-t, ezért Carl visszatér Los Santos-ba. Rengeteg küldetéssel bízza meg Carl-t, amik a Ballas és Vagos bandák ellen szólnak. Többek között Carl segít neki megölnie a Ballas egyik magas rangú tagját Kicsi Menyétet, a temetésén megöli Kanet is.

A játék első fejezetének végén Sweet a végső összecsapásra készül a Ballasokkal, ezért egy parkolóban ütköznek össze, azonban Carl rájön hogy csapdába csalják őket a CRASH, Smoke és Ryder. A csatában Sweet súlyosan megsebesült, de túlélte. Hamarosan azonban börtönbe került és a Grove Street Család egy ideig megszűnnek létezni és a Ballas elfoglalja a banda összes területét, beleértve a Gettót is.

Eközben Carl különböző helyeken, más-más embereknek dolgozik illetve más bandákkal áll kapcsolatban. Dolgozik egy titkos ügynöknek is a neve: Mike Toreno, aki megígéri hogy kiszabadítja bátyját, ha megtesz neki pár szívességet és feladatot.

A játék utolsó fejezetének elején Carl, Kendl és Cesar visszatér Los Santos-ba, ahol Toreno elintézte hogy Sweet kiszabaduljon a börtönből. Ezután közösen foglalták vissza a Ballasoktól és Vagosoktól a területeket. A játék végén közösen elindulnak megkeresni és megölni Big Smoke-t valamint Frank Tenpenny-t, ami sikerül is. Sweet túléli a veszedelmes kalandokat és a Grove Street Családok válik a legerősebb bandává a városban.

Jármű Szerkesztés

Sweet kocsija egy kék Greenwood, melynek a rendszáma "GROVE4L". Ez a kocsi felrobban a Reuniting the Families küldetés végén, miután keresztülmegy egy Sprunk hirdetőtáblán és az autópályára zuhanva összeütközik egy tartálykocsival. Sweet ezután egy újabb kék Greenwoodot vesz, és mikor Carl kérdezi tőle, miért megint ilyen tragacsot vett, azt feleli: "Ha nem romlott el, ne javítsd meg".

Érdekességek Szerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA San Andreas

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés